23 lutego 2012

Urlopuję się:)

Taaaa... w końcu upragniony urlop. Spędzam go bardzo leniwie, wyspałam się, nadrobiłam zaległości filmowe, II część Millennium Larssona w trakcie czytania, w domu cisza i spokój.... 
Byłoby wręcz cudownie, gdyby nie to, że Chiny są tak daleko!! Za daleko!! G. wyjechał tam na tydzień - wyjazd służbowo-turystyczny, a w sumie to nawet bardzo turystyczny ;) Niestety firma nie wiedząc czemu, wycieczki dla żony nie chciała sfinansować:)))))) A ja tęsknię...
Ale mam obiecane milion zdjęć i masę prezentów, wiec jakoś przeżyję:)))) 

A teraz skrzynka zamówiona na specjalną okazję. Przyznam, że bardzo jestem z niej zadowolona:) 
Ramka tekturowa, kropkowana, szablon z masy, bejcowany. Zdjęcia nie bardzo wyszły - brak dobrego światła niestety....







28 komentarzy:

  1. śliczna skrzyneczka...zapewne na wspomnienia z dzieciństwa...pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosz co za firma...;)
    A skrzyneczka fantatsyczna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzyneczka miodzio! kolor piękny, rameczka wokół zdjęcia akuratna, całość świetnie zgrana ze zdjęciem! nie dziwię się, że jesteś z niej zadowolona :)))
    ps. trzeba było do walizki się spakować ;) hihi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi rozmiarami to pewnie bym się zmieściła:)))

      Usuń
    2. oj tam, oj tam... najwyżej co nieco by wystawało ;)

      Usuń
  4. Faktycznie super wyszła:),zajrzyj czasem do mnie:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asku zaglądam, zaglądam, tylko czasu na pisanie brakuje... poprawię się!

      Usuń
  5. Masz powody, by być zadowolona ze skrzyneczki, bo jest śliczna :) Ta ramka dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ci zazdroszczę! Ja chyba nigdy nie będę w stanie nadrobić nieprzeczytanych książek, nieobejrzanych filmów i niedospanych nocy...Buuu!
    Za to zrobię milion pięć innych rzeczy i też będę zadowolona! Pozdrawiam cieplutko! aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś nigdy nie uda nam się zrobić wszystkiego! Ale najważniejsze robić to, co można i być z tego zadowolonym:)))))

      Usuń
  7. piękna skrzyneczka! i ja jak zwykle zachwycam się kolorem bejcy... ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna skrzyneczka....jak ja tęsknię za taką ciiiiissssszą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nam się również bardzo podoba :) Wszystko ze sobą ładnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu, efekt zniewalający:) Bardzo fajny pomysł ze zdjęciem w ramce, ale szczególnie mnie ujął efekt bejcy, jakieś specjalne zabiegi? :) Strasznie Ci zazdroszczę leniuchowania:) Odpoczywaj, ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję bardzo! Specjalne zabiegi.... nie:) zwykłe bejcowanie, ale fakt, skrzynka miała cudne słoje:)
      Uściski!

      Usuń
  11. Dziękuję Wam ślicznie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygląda to zdjęcie w ramce, szkatułka bardzo mi się podoba! pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna! fajnie odbija biel ramki od bejcy. podoba się, podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna skrzyneczka! Nie przepadam za zdj. na pudełkach ale Ty naprawdę bardzo ładnie wszystko zgrałaś.I ramka i kropeczki i szablonik wszystko gra i pasuje. Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancka skrzyneczka, odpowiednia na takie pełne emocji i wspomnień zdjęcia.. Pozdrawiam wieczornie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ala, prześliczne pudełeczko, eleganckie i dopracowane!
    Ramka daje fajny konrast i rozświetla pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda Twoja skrzynka.Jakby tylko czekała,żeby ją wypełnić rodzinnymi zdjęciami.Spokojna i dopracowana.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skrzynka idealna! Bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do zabawy na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*