13 stycznia 2012

Pudełko na wspomnienia

Mama moja osobista, ma ogromne pudło po butach ;) wypełnione starymi zdjęciami. M.in. takimi, na których jestem jeszcze małą Alą, więc zdjęcia naprawdę są stare :)
W prezencie gwiazdkowym podarowałam jej ogromną skrzynię, aby owe zdjęcia miały  w końcu odpowiednie miejsce.
Pobawiłam się trochę cieniowaniem, jest też moje ulubione kropkowanie - tu wykonane patyną i gąbką :) zrobiłam też szablon. Dół lakierowany z dodatkiem pigmentu złoto-miedzianego, ale niestety na zdjęciach tego nie widać...
W środku dedykacja, ale osobista, więc nie pokazuję :)







36 komentarzy:

  1. Przepiękna skrzyneczka. Uwielbiam róże.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no Kochana... jesteś mistrzem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Uwielbiam ten różany wzorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ala, naprawdę cudne! Wiesz, widać, że włożyłaś w to wiele serducha, do każdej pracy się wkłada, ale dla mamy to się robi wyjątkowo, prawda? :) I to tutaj widać, fantastyczny prezent!
    Miłego weekendu! U mnie aktualnie zamieć + zawieja za oknem:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo widać na każdym kroku!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudło! Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna jest. no i co więcej mozna napisac? cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo! Mama bardzo zadowolona:)

    Aniu - tak, dla mamy robi się wyjatkowo:)))) Lubię takie prezenty "z sercem"
    U mnie też zamieć dziś była, choć podejrzewam, że u Ciebie większa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro pudło po butach takie ogromne, to skrzyneczka pewnie wypełniona już po brzegi. Chyba musisz jeszcze parę dorobić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe! ładnie wszystko dopasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś wczoraj nie mogłam na bloga się dostać - wariowała mi strona :(

    Dziękuję Wam ślicznie!!!! Pozdrawiam ciepło!

    Ada! No masz rację - skrzynia już wypełniona:))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie i proszę o odpowiedź na maila iwona232@interia.pl ;) Bardzo bym była wdzięczna gdyby Pani mogła napisać mi co należy zakupić aby zacząć swoją przygodę z decu. Czytałam na różnych forach, stronkach ale na każdej jest co innego napisane i trochę się w tym pogubiłam. Nie chciałabym wydać pieniędzy bezużytecznie, na coś czego nie będę używać, więc postanowiłam zapytać specjalistki. Bardzo proszę o odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aluniu! Pudełeczko cudowne! Ja też lubię kropkowanie! Motyw różany sprawdza się zawsze! Pięknie, naprawdę pięknie! Pozdrawiam cieplutko!aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Skrzynia przepiękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękne! z moim ulubionym, kwiatowym motywem ;) cudo

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna i z duszą :) cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. No właśnie ,nie ma mojego komentarza.Musiało go gdzieś wywiać.Skrzynia jest cudna,piękna i zachwycająca pok każdym względem.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo, bardzo ładna! świetny szablonik i cały efekt bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna, bardzo wysmakowana -mama pewnie zachwycona, bo skrzyneczka równiez funkcjonalna

    OdpowiedzUsuń
  20. przecudnej urody ta skrzyneczka, wreszcie skarby (bo za takie uznaję stare fotografie) znalazły godne siebie miejsce

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna skrzyneczka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Skrzyneczka piękna, na pewno będzie idealnie służyć na zdjęciowe pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna... Każdy chciałby dostać taki prezent :)
    Bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*