21 stycznia 2012

Pokuta...

Sama sobie ją zadałam...
Publicznie, przed wszystkim padam na kolana i proszę AGĘ o przebaczenie... 10 stycznia wygrała u mnie Candy. Miałam wysłać szybko nagrodę, jednak wciąż mi nie po drodze z pocztą było... Albo dłużej w pracy byłam, albo pilne zakupy, albo jeszcze coś innego. I tak dopiero wczoraj nadałam przesyłkę...
Aguś wybacz! Możesz mnie tu publicznie, przed całym światem  zwymyślać! 
Przyjmę z pokorą każdą karę....

                                                                             *****

A teraz cholerycznie.... Co się dzieje z blogspotem? Czy tylko ja tak mam? Od chyba 2 tygodni nie mogę wejść na bloga, mam problemy z otwieraniem strony, z pisaniem komentarzy. I to nie tylko u mnie, ale podobnie jest jak wchodzę na Wasze. Dlatego mnie tak mało było, bo mnie cholera brała i sobie odpuściłam.
Może to wina przeglądarki? Spróbuję na Chromie...


9 komentarzy:

  1. nie wiem jakie masz problemy z bloggerem, ale... ja też zanotowałam nie małe kłopoty. I z tego co zauważyłam, to zaczęły się pojawiać zaraz po tym, jak zmieniły się opcje w komentarzach. Czyli dodano tą niby fajną funkcję odpowiedzi po konkretnym komentarzu... tyle, że ona u mnie nijak nie działa. Klikam i nic. Ba, żeby tylko to! Jeszcze blogi jako tako mi się otwierają, ale już okienko komentarza NIGDY nie pokaże mi się od razu, dopiero po 2,3-krotnym odświeżeniu... i też bywa, że zrezygnuję z dodania komentarza, bo cierpliwość jednak się kończy :( daj znać czy lepiej jest na chromie

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie z blogiem wszytsko ok Zapraszam do mnei na candy http://niebieskomi.blogspot.com/2012/01/candy-w-niebiesko-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie akurat się nic nie dzieję, a Aga Ci na pewno wybaczy :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu - dokładnie tak samo u mnie! Zabieram się za testowanie Chroma -dam znać :)
    Buziaki!

    Aga - na Candy zaraz przylecę:)))))

    Egotiste - dzieki za odwiediny - do Ciebie też wpadnę:)))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicja! mam rozwiązanie :D miałam starszą wersję przeglądarki, mozille, pobrałam najnowszą aktualizację i teraz wszystko działa jak należy :) mogę swobodnie komentować :) z początku myślałam, że to java, ale sprawdziłam i miałam odpowiednią wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio w ogóle nie mogłam komentować ani dodawać do obserwacji bloga, bo mi nie pokazywało loginu ani że jestem zalogowana :(

    OdpowiedzUsuń
  7. też mialam podobne problemy, a i teraz się bywają , jakoś same przechodzą ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jak pisze Kasia - może warto zaktualizować przeglądarkę, której używasz? ja używam opery, firefoxa i IE, właściwie wszędzie śmiga mi blogger bez problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam problemy z dodawaniem komentarzy, więc nie jesteś sama :) zapraszam do mnie http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*