6 grudnia 2011

Do pracy...

Zrobiłam komplet na moje pracowe biurko - listownik i pojemnik na długopisy.
Motyw ten spodobał mi się już dawno, ale nie miałam pomysłu jak go wykorzystać. Przeleżał więc trochę czekając na moją wenę. W końcu nadeszła.
A gdzie taki motyw będzie lepiej pasował niż w Archiwum, prawda?:) Ktoś zażartował sobie nawet, że pewnie wykorzystałam jakiś stuletni dokument - zapewniam jednak, że jest to najzwyklejsza, współczesna serwetka:))))
Myślę, że pasuje na moim biurku idealnie. Tak bardzo, że NDAP* powinna zamówić u mnie ilość hurtową:)))))))

Miałam w tym tygodniu Candy ogłosić, ale z braku możliwości wykonania zdjęć (jak wracam z pracy już ciemności panują) przesunę to na weekend.







*NDAP - Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych





18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie mi się podoba, nawet bardziej niż bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny komplecik, teraz koledzy i kolezanki beda Ci zazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet!!! Mam słabość do wzorów z odręcznego, stylizowanego pisma - bosko Ci to wyszło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Ze względu, że tworzysz w deco, mam przy okazji takie małe pytanie :)
    Mam mnóstwo surowych nowych przedmiotów do ozdabiania (pudełka, wieszaczek, świecznik, kolczyki, bransoletki, korale, deseczki, zakładki itp), stertę serwetek, jakies papiery, farby akrylowe (czarna, jasnofioletowa i czerwona), werniks spekajacy 2 skladnikowy, primer, cos jeszcze pewnie. Byłabyś może zainteresowana? ew może znasz kogoś kto mógłby być? Chętnie się wymienię (najlepiej za srebro i minerały, ale np. pudełko na biżuterię też by mi się przydalo ;))))) lub ewentualnie tanio odsprzedam :)
    Mogę zdjęcia wysłać na maila.
    Czekam na wiadomość (proszę u mnie ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik!!!!!!!. Zaraziłaś mnie. Muszę sobie zrobić podobny. Myślę że się nie obrazisz;-))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten komplet i do Archiwum pasuje idealnie.Co to za bejca (bo to bejca,prawda? ),śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne przedmioty Alu:)
    A ja z brakiem słońca po powrocie z pracy poradziłam sobie w następujący sposób...
    to co w nocy zrobię a wiadomo, ze nie dam rady sfotografować po powrocie z pracy z wiadomych przyczyn, wraz z tłem zabieram do pracy i w pracy w porze najbardziej "nasłonecznionej" fotografuję na służbowym biurku hhihihiihii:):):)
    Jakby co, możesz i tak zrobić:)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to w Archiwum pracujesz, fajnie:) Cudny komplet! Idealnie skomponowany, dopasowany i wykonany1:))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. HOLA ALICJA!!!!! QUE PRECIOSO ESTE MUEBLECITO PARA LAS CARTAS . ME ALEGRO DE SALUDARTE. HACIA MUCHO TIEMPO. BESOS DESDE CADIZ, Y FELIZ NAVIDAD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba,z chęcią bym postawiła coś takiego na biurku;D

    OdpowiedzUsuń
  11. noo, piękny komplecik wymodziłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam bardzo! Cieszę się, że Wam się podoba!

    Danuta - rób! koniecznie!:)

    Eli - tak bejca - olcha. Ma taki ciepły odcień, prawda?

    Jola - hehehhe to całkiem dobry pomysł!:)

    Bulma - tak archiwum:) dziękuję i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ elegancki komplet na biurko! wydaje mi się, że będzie pasował idealnie i będzie budził podziw :)
    pozdrawiam serdecznie, Kejti

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny komplet biurowy :)
    dziekuje za odwiedziny i ciesze sie, ze chesz do mnie zagladac bedzie mi bardzo milo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*