10 grudnia 2011

Ogłaszam Candy! ...w końcu:)

Tak, tak, w końcu się zmobilizowałam, zrobiłam zdjęcia i mogę ogłosić zabawę, która miała się odbyć już dawno. Ale co się odwlecze....:)



Do wygrania decu-przydasie: serwetki, zegar, pudełko, podkładki i zawieszka na drzwi.

Zasady takie jak zawsze:

1. Napisz komentarz pod tym postem (osoby nie posiadające bloga proszę o podanie maila).
2. Umieść zdjęcie informujące o Candy na swoim blogu, na pasku bocznym - najlepiej podlinkowany banerek.
3. Będzie mi miło, jeśli dodasz mój blog do ulubionych/obserwowanych i będziesz tu częściej zaglądać :)
4. Czekaj na losowanie, które odbędzie się 10 stycznia 2012 roku.


189 komentarzy:

  1. jestem pierwsza ciekawe czy mi się poszczęści :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aluś no zapisuję się oczywiście ;)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szansy na takie rarytasy nie odpuszczę - zapisuję się i życzę sobie szczęścia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się i trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się i ja.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, chyba się zapiszę, takie super cukierki!
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. ВСЕ пункты выполнены.http://naprile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo tu nie moze mnie zabraknac, ojjjjjjj ale kusiszzzzzzz chetnie sie zapisuje.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. szybciutko się zapisuję i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię decoupage. I z pewnością będę lubiła taką wygraną. Jeśli wygram, oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne candy:D Się ustawię co mi tam;)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, jakie słodkości fajne:) zapisuję się i trzymam kciuki za siebie! :D
    pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    Pozdrawiam!
    scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja też staje do zabawy :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zapiszę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy tworzysz, trafiłam tu przez candy i oczywiście zapisuje się z przyjemnością i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja chętnie się zapiszę, oj chciałabym wygrać takie wspaniałości ;o)

    Pozdrawiam gorąco ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No przecież że się ustawiam, obserwuję już dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością staję w kolejce po słodkości u Ciebie i zawsze chętnie tutaj zaglądam:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  20. no to i ja się zapisuję :) pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  21. A i jak tu się nie zapisać
    Zapisuję się i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo chętnie stanę w kolejce po te cuda :)
    pozdrawiam
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję po cudności u Ciebie i zapraszam na candy do siebie:) Pozdrawiam, Króliczyca:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I jeszcze ja:) Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękności... ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja po słodkości do kolejeczki się ustawię a podczytuje już od dłuższego czasu :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem w kolejce, bardzo grzecznie stoję! Na boczki się rozglądam, bo takie jakieś podobieństwa do mnie widzę, ha,ha! No ale u mnie dopiero raczkuje wszystko! A u ciebie już tak domowo....Zapraszam do siebie uśmiejesz się! Mam nadzieję!? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. z przyjemnoscia usawiam sie w kolejce w Twoim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie dołączam się do zabawy!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Spróbuję, a nóż się uda :) Fantastyczne candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ustawiam się w kolejce po te wspaniałości. :)
    Pozdrawiam
    Wiolka
    wiolka.bartek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)

    www.cohenna.com
    zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw- mam na niego chrapkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam sie :)
    trojanda@o2.pl
    info na blogu: troja.pinger.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też przyłączam się do zabawy :) i biorę się za podglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. chętnie ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. rewelacja, to ja się ustawiam szybciutko, takie cukieracyyyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  39. Też się zapisuję, bo wszystko co do decoupage chętnie przyjmę. Pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  40. mnie też ostatnio kusi Decoupage wiec chętnie zapisze się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią staje w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. To i ja się uśmiechnę do tego candy :)) bardzo smakowity pakiecik.
    Zapraszam na Candy Decoupage :
    www.skleptz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. chętnie się zapiszę na takie cuda do decu:)
    pozdrawiam
    www.dzielamadame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Z wieeeelką przyjemnością zapisuje się :)
    i zapraszam do siebie na candy
    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zestaw przydasi, znakomity do prac w nowym roku, chętnie zostanę jego właścicielką:-)
    serdecznie pozdrawiam
    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Grzecznie ustawiam się w kolejeczce po takie cukieraski.

    Pozdrawiam
    http://mojepasje-betinaa40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Would be happy to take a part! http://marya-decor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością dołączam do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się.
    Uwielbiam decoupage i to ciasteczko bardzo by mi się przydało.

    Pozdrawiam Aytorkę:

    magdecka@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. nonono!!! takie słodkie słodkości nad słodkościami, to ja się z chęcią ustawię po nie w kolejce :) może nie są to pierniczki, ale też "smakowicie" się prezentują :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładny prezent dla osoby zajmującej się decupagem.
    Zapisuję się, i uważam, ze jestem godna wygranej,
    gdyż na pewno nie zmarnuję żadnej rzeczy z tej ogromnej paczki ;)

    weronika.lacek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja chętnie sie dopiszę do listy;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne cukierasy :) zapisuję się, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja poproszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nadzieja umiera ostatnia, zapisuję się więc i ja w nadziei, że zgarnę ten uroczy zestaw i nauczę się w końcu tej cudnej techniki...
    Pozdrawiam,
    zajaczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. To ja też z przyjemnością się zapisuje
    i zapraszam do siebie
    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. zapisuję się na zabawowe przydasie :) Gosik - skrapki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Super candy! Zapisuję się i liczę na szczęście, bo 10 stycznia obchodzę urodziny :D
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja się zapisuję. Chcę właśnie rozpocząć swoją przygodę z decoupage, więc taki zestaw byłby wymarzony :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://amarantart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. :) aż mi się mordeczka cieszy :) ponieważ ostatnio coraz bardziej wciąga mnie deco... dołączam do zabawy :) a nóż, widelec :) pozdrawiam i zyczę Zdrowych Spokojnych świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też sie zapisuję:) I będę tu często zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Też jestem po historii, i też uwielbiam stare zamczyska :) ustawiam się w kolejce po Twoje cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Tez sie ustawiam w kolejce. Pozdrawiam pzredswiatecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. widzę, że wieeele osób chętnych na te wspaniałe nagrody, ale spróbuję szczęścia, co mi tam ;)
    jestem obserwatorem bloga, banerek za momencik wyląduje na moim blogu, pozdrawiam ;)
    http://xladymonroex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się po te cudeńka ;>
    Banner na:
    www.stylizacje-i-makijaze.blogspot.com
    (u mnie obecnie trwa losowanie!)

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam takie cukiereczki do zdobienia, dopisuje sie do listy chętnych ;) lenka111@autograf.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  69. ustawiam się w kolejce do losowania, pozdrawiam, info o candy umieściłam w zakładce

    OdpowiedzUsuń
  70. To i ja się dopisuję:))) Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Czy ja to świetne candy przegapiłam, czy co??? nie wiem, jak to możliwe, ze mi umkneło, bo przeciez codziennie staram się czytać obserwowane blogi :-) No, ale już ten swój błąd naprawiam i do candy sie dopisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja chętnie się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniałe skarby przygotowałaś, cichutko przycupnę w ogonku.
    Pozdrawiam Świątecznie i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo bym chciała popróbować - serwetki na drewienka poprzyklejać:)więc spróbuję i się w kolejeczce ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ustawiam się w kolejce po cukierasy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. U mnie pierwsze candy tego samego dnia ;) Również zapraszam...może mi się uda u Ciebie?:):):) Bardzo na to liczę ;D


    Buziaki:**


    www.pomaranczoweokno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. banerek dodany :) zapraszam również do siebie na candy :)http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Super rzeczy:) zapisuje sie:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Ustawiam się grzecznie w kolejce... i liczę na łut szczęścia. Pozdrawiam serdecznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  80. oj, nie wiem czy dodał się komentarz... to jeszcze raz się ustawiam:)
    Gdyż moja córka zaczyna teraz przygodę z decu, taki zestaw startowy byłby fajną niespodzianką!

    Pozdrawiam, Ewa

    I zapraszam też do siebie, na dzierganie:
    http://firletkadoskonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. i ja sie przyłaczam do tej listy oczekujacych,było bi mi bardzo miło wygrac takie przydasie i cos fajnego stworzyc,moze sie uda ,mam mała nadzieje na szczesliwy los
    gosieq80@interia.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Z przyjemnością się zapisuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy ... decu-przydasiów nigdy za dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja takze sie zapisuję na te pięknośći

    OdpowiedzUsuń
  85. No to ja też się zapisuję, choć kolejka długachna...

    OdpowiedzUsuń
  86. o rany,ale słodkości,nie mogę przejść obojętnie!!!:)))) życzę wiele dobrego na Nowy Rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście( chyba bardziej na cud no ale... ) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. a co tam, może akurat wygram coś.
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękności :) bardzo by mi się przydały :)
    bartczak.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja Ja sie zgłaszam!!! :) A noz moze wygram :) pozdrawiam cieplutko acra@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. I ja się zapiszę !! Super cukieraski rozdajesz

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się w kolejce, informacja o candy na moim blogu z biżuterią, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  93. dopisuję się, chętnie przygarnę słodkości
    http://turkusowekorale.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  94. Alu kochana jakim cudem wczesniej nie zauważyłam twoich rozdawajek...dawno tu nie zaglądalam..zbyt dawno...muszę wrócić do tego świata bo jest kolorowy i życzliwy :) więc wracam i zapisuję się na te cudowne przydasie :* szczęśliwego Nowego Roku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja też :) zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja również chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. I jeszcze ja dopiszę się do tej długiej listy. Śliczności rozdajesz!

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja również chętnie wezmę udział w losowaniu :) kazmierczak.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Ojej!!!Jaka długa kolejka!!! Ale i ja się dopisuję do zabawy, bo mam wielką ochotę na te cukiereczki:)
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się i zapraszam na moje Candy:)
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  101. Dołączam się do ogonka i pozdrawiam serdecznie ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się z przyjemnością :)
    kati.sc625 @interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się:)
    mój mail: fioolcia89@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. duzo chętnych na Twoje cukierasy a tu jeszcze ja ;)
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapisuję się z największą przyjemnością. Takie słodkości nic dziwnego, że ustawiła się już taka długa kolejka.

    OdpowiedzUsuń
  106. Oj długa kolejka :D Ale na takie cukierasy warto poczekać :D
    Do siego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapisuję się i ja! :)
    Informacja o candy pojawiła się już na pasku bocznym mojego bloga (http://swiat-roccki.blogspot.com), blog wędruje do obserwowanych.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratuluję i zapisuję się ! Pozdrawiam no_one_no@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Super candy, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  110. Z checia przylacze sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Z przyjemnością zapisuję się. Bardzo kusząca wygrana! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  112. z wielką chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  113. super przydatne cukieraski więc po mimo tej ogromnej kolejki może jednak też się ustawię

    OdpowiedzUsuń
  114. Banerek już na blogu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://cudownescrapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. I ja dołączę się do zabawy :)
    Zapraszam również do udziału w moim Candy
    http://pomiedzyczasem.blogspot.com/2012/01/noworoczne-candy.html
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. To i ja się przyłączę:):):) Pozdrawiam, Justyna.
    tyska2021@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Chętnie spróbuję szczęścia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Fajności!:):). Dawno juz nie robiłam nic w tej technice i zatęskniłam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  119. boskie prezenty!
    bo, że u Ciebie jest bosko to wiem od dawna :)
    zapisuję się, jeśli mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  120. zgłaszam się, mimo, że bez bloga :)
    oblivion1994@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  121. Też się ustawiam w kolejce i pozdrawiam serdeczne ania
    a.gonciarz@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Cudowne cukierasy, więc i my się zapisujemy:)

    Pozdrawiamy!

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Bardzo chętnie się dopiszę :)
    cudne cukierasy
    http://aleksandrawalczakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Dopisuje sie :) Pozdrawiam serdecznie ! krasnal__halabala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Zapisuję się;)

    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Również się zapisuje i czekam na losowanie! i zapraszam na mojego bloga flashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Staję grzecznie w kolejce :)

    http://napolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Co prawda zaczynam dopiero przygodę z decu, ale chętnie zgarne takie skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  129. I would like to play.
    Your game is on my blog down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    Greetings
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  130. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  131. fantastyczne upominki, z przyjemnością się zapisuję,
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  132. ja też jestem chętna:)
    obserwuję i zobacz też moje projekty:)
    sandrynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Jej, jej na decoupagowe cukierasy nie można się nie wpisać. Tylko czy szczęścia wystarczy:)??
    http://www.arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Decu to moja miłość,takie cukieraski to gratka:)

    OdpowiedzUsuń
  135. zgłaszam się :) weronika005@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Będzie mi bardzo miło, jak mi się poszczęści w losowaniu :)
    A już jest mi miło, że tu trafiłam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  137. To i ja się zapiszę :)

    Zapraszam do mnie: http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Ustawiam się w kolejce po te apetyczne cudeńka, a blog Alicji dodałam do obserwowanych, bo i tak podziwiam jej prace.

    OdpowiedzUsuń
  139. z chęcią się przyłączę:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Mam nadzije ze jeszcze nie jest za pozno i chetnie sie dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Taki zestaw to super prezent, tym bardziej, że bardzo lubię decoupage i ozdabiam nimi butelki. Zapraszam do obejrzenia moich prac na jeszcze bardzo młodziutkim 2-tygodniowym blogu. Pozdrawiam cieplutko, jestem obserwatorem i zamieściłam u siebie banerek.
    mojakopalniapomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Z chęcią zgłaszam się i ja,
    może szczęście mi dopisze
    i pewnego dnia listonosz zapuka do moich drzwi
    z paczką od Alideco :-)

    OdpowiedzUsuń
  143. Zapisuję się na Candy, bo bardzo lubię cukierk i zaczynam przygodę z decoupagem.
    Mój mail:edytaszymalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Jestem w tym wszystkim nowa, mój blog nie ma nawet 2 tygodni, nie wiem jak z banerkiem się uda ale info u mnie będzie :D

    http://sztukkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Hej, trafiłam tu przypadkiem, ale wiem, ze zostanę na dłużej - a przy okazji staję w kolejce po słodkości ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  146. Również spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  147. zapisuję się :)
    e-mail: magda1_1998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. obserwatorem jestem od dawna a do zabawy z checia dolacze :)

    OdpowiedzUsuń
  149. To i ja staję w kolejce, pozdrawiam i zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  150. Rzutem na taśmę ale zdążyłam się załapać :)

    OdpowiedzUsuń
  151. jejcia, nie zapisałam się??? no to się zapisuję! i zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  152. Bardzo fajne candy!
    Ustawiam się w kolejce ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. jeśli tylko mogę to ustawiam się w kolejce....mój mail: b_szmyd@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Jak tu fajniusio ;)
    Również się dopisuję ;)
    http://angelfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Witam,
    Jestem tutaj pierwszy raz. Bedę częściej zagladać. Pozdrawiam

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Kolejeczka już całkiem pokaźna, ale jeszcze i ja się dopiszę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  157. Very tasty candy. Hello from Russia
    http://creationelements.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Dłuuuga, oj dłuuuuga ta kolejka, ale mimo wszystko spróbuję.
    pozdrawiam
    http://wsrodszczytowwielu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Może i i mnie dopisze szczęście,pozdrawiam serdecznie,
    Pozdrawiam Ania z pomorskiego
    annar30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. marzy mi się decou zegar, chętnie go zmajstruję, jeśli tylko szczęście mi dopisze :) - pozdrawiam floressy

    OdpowiedzUsuń
  161. biorę udział chętnie;)
    i zapraszam na candy u siebie
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. Też się chętnie zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  163. Zapisuję się na candy ! ; ))
    http://panna-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Fantastyczne prezenciki, to i kolejka długaśna.. Powiększę ją i ja! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  165. Przydałby się taki zestawik:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  167. A very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Witam. Ja również jestem chętna. moto-nika@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*