11 listopada 2011

Różne różności:)

Mam powód do zadowolenia. Wczoraj byłam pierwszy raz na komisji metodycznej, gdzie został zatwierdzony zespół archiwalny, który opracowywałam. Cieszę się z tego ogromnie:))) Przy okazji sprawdziłam w tamtejszej pracowni naukowej, jaki jest stan zmikrofilmowania USC, które mnie interesuje i okazało się, że obejmuje lata, których poszukiwałam. Także moje badania genealogiczne posuną się dalej:)

***

Czy ktoś wie jak zabezpieczyć metalową kanę (taką na mleko:) zanim zacznę ją dekupażować? Jest trochę pordzewiała i choć wyczyszczę ją z tej rdzy, to boję się, że i tak będzie się pojawiać i przebije przez farbę...

***

Z ostatnich zrobionych rzeczy:
Pudełko, a raczej pudełeczko:) Bejca, serwetka, trochę kropek i lakier. No i napis w środku. Na zamówienie. Szybko zrobione:)




 


***

I na koniec kartki zrobione przez Maję na urodziny kuzynki. Czerwona z moim udziałem:)))



 Dziękuję wszystkim za odwiedziny! Pozdrawiam ciepło! I życzę udanego długiego weekendu:)

15 komentarzy:

  1. Alicjo, po pierwsze gratuluję sukcesu zawodowego i ogólnego zadowolenia z pracy:))
    Co do tej bańki, czytałam że przy renowacji zardzewiałych przedmiotów należy po wyczyszczeniu pokryć je lakierem antykorozyjnym /tam gdzie była rdza/, dostępnym z sklepach z farbami potem na to farba i reszta:)

    Pudełeczko śliczne, kropki to taki Twój znak rozpoznawczy, cudne!
    Buziaki i miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bulmo - dziękuję bardzo! I za gratulacje i kropki:))))))
    Muszę poczytać o tym lakierze, właśnie o coś takiego mi chodzi! Mam pomysł na taką starą kanę na mleko (będzie stała u mnie w kuchni:) ale własnie boję się tej rdzy...
    Dziękuję!
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to pudełeczko ;o) Strasznie mi się podoba ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ala, nie ma za co:) Takie cuś zalazłam, może się przyda, buziaki!
    http://www.malchem.com.pl/produkty/produkty-antykorozyjne/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pudełeczko! takie słodkie :)) co do farby czy innego specyfiku to nie pomogę, bo bawiłam się dotąd tylko w drewnie :) myślę, że najlepiej będzie jeśli przejdziesz się po prostu do jakiegoś sklepu budowlanego czy podobnego i zapytać, oni tam na pewno doradzą :)
    pozdrawiam!
    p.s. a może hammerite? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fjuuu, fju, sie pani genealogicznie rozwija... ;)
    Gratuluje, Alu, zadowolenia w ogole, ale tego profesjonalnego w szczegolnosci, bo to sprawa nielatwa :))))
    No i fajne karteczki porobilyscie, dziewczyny!
    Sis

    OdpowiedzUsuń
  7. Bulma - własnie się nad tym zastanawiałam:))))

    Zondra - dziękuję pięknie!!

    Kasia - chyba tak zrobię, bo w necie sporo tego:)
    Dziękuję i ciepło pozdrawiam!

    Sis - Ty mi tu zawsze sprawiasz przyjemność! Dziękuję i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zadowolenia i sukcesów w pracy! To bardzo ważne i dodaje człowiekowi sił. Pudełko śliczne. Chyba gdzieś mam taką serwetkę ale nie wiedziałam co z nią zrobić. Dalej nie wiem. Jakbyś chciała, to Ci ją zostawię. Tylko daj znać. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzyneczka prześliczna, wszystko tak doskonale pasuje, prezentuje się rewelacyjnie, a karteczki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kajko - dziękuję Kochana! Mam jeszcze taki motyw, ale jakby co, to wiem gdzie się zgłosić:))))) pozdrawiam serdecznie!!

    Agusia - dziękuję ślicznie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko prześliczne:)
    Karteczki wykonane przez Maję wspaniałe:)

    Ciepło pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu:) Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Peninio - dziękuję za odwiedziny! Ciepło pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aluta..jak ja się cieszę,że Ty tą swoją pracę masz i tak się w niej realizujesz:) A pudełko śliczne! Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  14. szkatułka piękna a i karteczki córci śliczne, kompozycje wręcz idealne:):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*