27 listopada 2011

Prywatna reklama:))))))

Rodzona siostra męża mego, stawia pierwsze kroki w naszym blogowym świecie. Nie jest to blog z rękodziełem (choć zależy jak na to spojrzeć:)))))) tylko kulinarny. A przyznaję szczerze, że najlepsze ciasta jadłam właśnie u niej!
Dopiero się rozkręca, więc na zachętę, właśnie ta reklama:))))
Jeśli macie ochotę na coś dobrego, to bardzo zapraszam:




PS A niedługo ogłoszę Candy:)))) Okres przedświąteczny idealnie się do tego nadaje!
     Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia dla wszystkich tu zaglądających!





11 komentarzy:

  1. Dodałam do moich blogów! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam odwiedziłam;) Jakie tam pyszności:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotować bardzo lubię, więc już spieszę z odwiedzinami:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za reklamę!
    No i zapraszam wszystkich na ciacha:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam-NAJLEPSZE ciasta jadłaś u niej!!!???
    A moim,piecznonym np. w Twojej kuchni tego lata, to czego niby brakowało???Nie ujmując nic wypiekom siostry czuję się pominięta na maxa:(
    I za karę się nie podpiszę. O!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedzinki!A na pełen pyszności blog po Twojej reklamie już zajrzałam...I ciasteczka maślane już mnie skusiły...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. pędzę do Twojej Sis! a na candy chętnie się zapiszę, lubię.....
    buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reklama wciąga i działa :-)))) Ciasteczka na pewno pojawią się u mnie na stole wigilijnym o ile doczekają tego dnia i nie zostaną schrupane tuż po upieczeniu :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię słodkości, więc chętnie zajrzę. Też dopiero zaczynam blogować, także nieskromnie zaproszę do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na blogu - w końcu troszkę dopisałam o konkursie w którym uczestniczyłam - http://elakuela.blogspot.com/2011/12/pomorski-biznesplan-2011.html?showComment=1323005629131#c2465093918173593875

    Niecierpliwie czekam na candy :)
    Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*