5 listopada 2011

Odkurzanie zaczynam:))))

O jak mnie tu dawno nie było!
Blog pokrył się grubą warstwą kurzu:) Czas na odkurzenie:) Zabieram się do pracy i dziś obrobię zdjęcia i postaram się coś napisać.
Zrobiłam w tym czasie kilka rzeczy, a jeszcze kilka czeka na realizację (czytaj: wenę twórczą)

A co u mnie?
Zabiegana jestem bardzo. Taka proza: praca, dom, praca, dom. Ale lubię to bardzo! I czuję się spełniona. Kto by pomyślał, że praca może dawać tyle radości:)
Jednak w tym wszystkim brak czasu na bloga.
Ale obiecałam sobie, że listopad będzie miesiącem poprawy:)


I jeszcze bardzo dziękuję Eve za ogromne ilości gotowych wycinanek! Maja z zapałem zabrała się do produkcji kartek, a i ja miałam przy tym sporo frajdy:)))))

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i do usłyszenia już niedługo :*

PS A! Myślę nad Candy....





10 komentarzy:

  1. Odkurzaj bloga szybciutko i wracaj do nas;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Šaljem ti veliki pozdrav, drago mi je da si ponovo sa nama:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokazuj szybciutko co tam natworzyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kochana, fantastycznie że tak Cię praca uszczęśliwia, to bardzo ważne - ja muszę odreagować zawsze w dekupażowaniu;))
    czekam z niecierpliwością na Twoje cudeńka, pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie!!! Czekam z niecierpliwością na nowości.Z tą pracą to prawdziwą szczęściarą jesteś.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Cyrysia - dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło!

    Zondra - uściski :*

    Ewa - zdjęcia już obrobione:))))

    Bulma - aż sama się zastanawiam czasami jakie szczęście mam z tą pracą:)))) I lecę zaraz do Ciebie, bo widzę, że coś dodałaś:))))

    Eli - postaram się bywać częściej:) pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  7. odkurzaj, zamiataj i pokazuj nam czym prędzej jakieś prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kejti - zamiatam, zamiatam:) Do zobaczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo to ja Ci zazdroszczę bo moja praca nie daje mi żadnej satysfakcji, ale cóż, lepsza taka niż bezrobocie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu - prawda! Niestety tak najczęsciej bywa:( Ja dopiero od pół roku mam to szczęście, poprzednie prace, to szkoda pisać....
    Miłej niedzieli! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*