6 sierpnia 2011

Wakacyjnie:)

Tak, od 2 tygodni mam urlop! Choć nie planowany, bo dopiero co zaczęłam pracę, to był miłą niespodzianką, jak okazało się, że muszę go zaplanować (do czego to doszło, aby zmuszać pracownika do urlopu??!!:))))))
Jako że nie planowany, to większość czasu spędziłam w domu wysypiając się na maxa:) Miałam też odwiedziny mej ukochanej szwagierki i przeuroczych dziewczynek, które są bardzo gadatliwe i wszędzie ich pełno:))))
Odwiedziliśmy też znajomych i poleniliśmy się w ich ogrodzie. A ogród mają piękny!





Nie mogło zabraknąć też wizyty w moim ukochanym Wrocławiu:))) Zabraliśmy tam znajomych, aby pokazać im kilka szczególnych miejsc. Na zdjęciu tylko Maja - ja powychodziłam z głupimi minami:))))))



Od poniedziałku wracam do pracy, co mnie bardzo cieszy, bo stęskniłam się za moimi aktami:))))))

Pozdrawiam słonecznie!!!!!


10 komentarzy:

  1. Ojej!Prawie się wzruszyłam:))) A Maja na tych zdjęciach wygląda jakby miała co najmniej 16 lat...Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. No doceniaj ten wpis, bo następny, tak wylewny szybko się nie powtórzy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałbym , że ktoś może się cieszyć z powrotu do pracy.. a zdjęcia super..

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia! a Maja , to piękna panienka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku :-) dziękuję za miły wpis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku życzę:)Piękne zdjęcia:)
    Dziękuje za odwiedziny na blogu:) Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego weekendu życzę skoro od pn do pracy ruszasz :) i zazdroszczę wycieczki do Wro - jeszcze tam nie byłam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło wypocząć w tak pięknym ogrodzie.Do Wrocławia też się wybieram i wybrać się nie mogę.Może w przyszłym roku ;)Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny ogród, szczególnie hortensje - mam manię ich suszenia:) Miłego powrotu do pracy, miło słyszeć, że komuś się chce wracać po urlopie:))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :) Maja śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*