4 sierpnia 2011

Dziękuję Wam!

Dziękuję Wam, że choć mnie tak ostatnio mało (i u Was i u mnie) to wciąż zaglądacie i piszecie:)))) To bardzo, bardzo miłe!

Dziękuję serdecznie za wyróżnienia od Agak, Aska, Polci, Kruszyny,  Kasi i Agnes. Bardzo Wam za to Kochane dziękuję, to naprawdę dużo dla mnie znaczy! Z chęcią bym wyróżniła znacznie więcej blogów niż wymagane, ale że raczej w takie zabawy się nie bawię, to tylko napiszę, że cieszę się ogromnie, że poznałam Was i Wasze blogi i że tu mogę z Wami być :*

I jeszcze szczególne podziękowanie dla Zetki. Jakiś czas temu (oj było to już dawno, ale ja mam deficyt straszny jeśli chodzi o czas:) wygrałam u niej Candy i dostałam przecudnej urody komplet - kolczyki i bransoletkę - delikatne i romantyczne! Bardzo Kochana Ci dziękuję!!!

Zdjęcia od Zetki z bloga - mój aparat odmówił dziś współpracy :(







10 komentarzy:

  1. Cieszę się,że komplecik Ci się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jest bardzo śliczny i urokliwy! Jeszcze raz bardzo dziękuję!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria:-) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnień bo zasłużone w 100%, a prezencik przepiękny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. HOLA ALIJCA!!!! QUE PRECIOSA PULSERA!!!! MUY MUY DELICADA. BESOS DESDE CADIZ.

    OdpowiedzUsuń
  6. Heloo,szkoda,że Cię mało,ale cóż takie mamy życie.Jak znajdziesz chwilkę,to zajrzyj do Pracowni.Założyłam wątek spotkań poznańskich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik przepiękny. Gratuluję i wygranej i wyróżnienia. Pozdrawiam cieplutko i cieszę się, że wróciłaś, bo zawsze czekam na nowe co nieco na Twoim blogu.A przy okazji zapraszam na moje CANDY ROCZNICOWE

    OdpowiedzUsuń
  8. oj polowałam na tę cudną biżuterię Zeetki:):):)
    Pozdrawiam i wracaj do nas szybciutko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu _zolu nic straconego zapraszam do mnie tam trwa Candy :) Może trafisz 500 komentarz wtedy nagroda z biżuterii będzie Twoja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*