4 czerwca 2011

Zaległości mam...

I to nie tylko blogowe.... Forumowe, filmowe, czytelnicze.... W spaniu także:) Niech ktoś wydłuży dobę! Proszę!

Wybaczcie, że mało mnie ostatnio. Do Was zaglądam, oglądam, czytam, ale już na pisanie mi czasu brakuje. Mam nadzieję, że niebawem to się zmieni i mój organizam przestawi się na nowy tryb życia jaki prowadzę:)

Z zaległości:)

Niedawno spędziłam weekend w Szklarskiej Porębie. Dawno mnie tam nie było (a to jedno z moich ulubionych miejsc), więc z przyjemnością pojechałam, choć to pełny relaks nie był. Byłam tam jako opiekunka na wycieczce klasowej mojej córki:) A opieka nad grupą rozbieganych 11-nastolatków to niełatwa sprawa:)))))))))





Zamyślona Maja i cała grupa na szczycie Szrenicy:)



Jakiś czas temu zostałam wyróżniona u Karoliny serwetkami, a że serwetek nigdy dość, to bardzo mnie przesyłka ucieszyła:))))) Zajrzyjcie na jej bloga - wspaniałe rzeczy robi!


W tygodniu postaram się zamieścić kilka zdjęć ostatnich prac:)
Pozdrawiam wszystkich ciepło i serdecznie:) Pogoda dziś wspaniała - po południu wybywamy do znajomych, lenić się w ich ogrodzie:)))))

PS Do dziewczyn z forum KCz.... Mam nadzieje, że wszystko się rozwiąże po naszej myśli. Całe szczęście, że mamy blogi - kontakt zawsze utrzymany:)


18 komentarzy:

  1. Ja dopiero powoli zaczynam Większość z Was odszukiwać.. eh ;/

    A wycieczka.. zazdroszczę szczerze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ala, zazdroszczę wyjazdu w góry...
    i mam nadzieje, że kontakt nam się nie urwie, bo to byłaby wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aluta..nic się nie martw..pamiętamy o Tobie-heh:)
    Sytuacja z KC mam nadzieję się wyjaśni...
    Córcia cudna-jakie ma loki piękne! No i zazdroszczę wypadu w góry..ja ciągle powtarzam,że kiedyś znad morza się tam przeniosę!
    Buziaki,M

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyszła Pani P - całe szczęście, że większość z nas ma bloga.... Pozdrawiam!

    Aluś - też mam taką nadzieję!:) Buziaki!

    Magda - dzięki:) a w góry się przeprowadaj - będę miała do Ciebie bliżej:)))))
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie miałaś,ja też tam dawno nie byłam.Chociaż mój syncio ostatnio przebąkuje,że chciałby w góry jechać.Z dzieciakami ,a właściwie już młodzieżą na pewno świetnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicja- nie zginiemy sobie z oczu, spoko! Już się coś dzieje....Jagodzianka ma pomysł na nowe forum, Ivonn- na stare. Zobaczymy co z tego wyniknie! Póki co dziewczyny tworzą grupę dyskusyjną na Yahoo.....jak tylko dostanę link zaraz Ci podeślę, abyśmy mogły gadać o sprawach dla nas ważnych. :)

    zapomniałabym o najważniejszym- zazdroszczę wycieczki, ja też kocham góry!
    pzdr Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Eli - Szklarska jak najbardziej na wypad z dziećmi! Polecam:)

    Kruszyna - dzięki - czekam na wieści! Mam nadzieję, że wszystko się ułoży:) U Jagodzianki byłam, czytałam....:)
    Wierzę, że będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak znajdziesz magiczny sposób na wydłużenie doby daj znać , mi też na wszystko brak czasu, odkąd poszłam do pracy;)
    Opieka nad grupą 11-latków to duże wyzwanie, ale górskie widoki są tego warte.
    Mam nadzieję że nasza zaczarowana kraina nie zniknie na zawsze.
    Pozdrawiam
    Scotta

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.facebook.com/reqs.php?fcode=36f02f139&f=100001252161128#!/home.php?sk=group_120098168074957&id=120270341391073

    Ala tu jesteśmy! dołącz się do grupy!

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy chyba w tym prawie wakacyjnym okresie ma zaległości ;) ja również ;) teraz na chwilkę dosiadłam się do kompa chłopaka i próbuję nadrobić choć część zaległości ;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ljepo druzenje,prekrasne nove salvete

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicja- zapraszam na facebook, tam gadamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och też tak mam...brakuje czasu na wszystko.
    Piękne fotografie:)
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu oraz ciepłe słowa w komentarzach...to dodaje mi twórczych skrzydeł.Pozdrawiam słonecznie:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa, byłaś u mnie, a ja nic nie wiedziałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wycieczka cudna, takie okoliczności przyrody wynagradzają ciężką pracę zapanowania nad całą grupa dzieciaków:)) Córę masz fantastyczną!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. No, ja też mam ogromne zaległości nie tylko w pisaniu, ale i w oglądaniu :(.......piękna córcia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne widoczki :) jak zaczęłam robić pierwsze kroki w malowaniu - zupełnie inaczej widzę np naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, Szklarska Poręba i Karpacz to jedne z moich ulubionych baz wypadowych w Karkonosze. Szkoda, że teraz są tak daleko ode mnie...że też zachciało mi się przeprowadzki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*