14 maja 2011

Szczęście mi sprzyja....

Dziś będzie o radościach jakie mnie ostatnio spotkały.
Jako pierwsze wygrałam Candy u Agi  (forumowej Leny :) i wczoraj dotarła do mnie przesyłka baaaaardzo bogata:)
Ogromna ilość jaj/wydmuszek - na przyszłą Wielkanoc mogę zbierać już zamówienia:)))))
Serwetki, ramka, przydasie przeróżne i piękna serweta.
Sami zobaczcie:



Następnie wygrałam Candy u Magdy. Przesyłka dotarła już kilka dni temu - wspaniały świecznik, który zamierzałam sobie sprawić już baaaaaardzo dawno, ale nigdy nie było okazji.  Magda chyba intuicyjnie to wyczuła:))))))))





Zostałam też wyróżniona (serwetkami) u Karoliny.
Serwetki jeszcze nie dotarły, ale jak tylko przyjdą pochwalę się także nimi:))))


                     **********

A teraz coś bardzo ważnego dla mnie:)
Pamiętacie jak kilka tygodni temu prosiłam Was o trzymanie kciuków? Chodziło o pracę... wtedy jej nie dostałam, ale los tak sprawił, że stanowisko znów było wolne i dostałam telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana...
No jasne, że byłam:)))))
Także oficjalnie jestem kobietą pracującą:)))))

Wiem, wiem,  ktoś powie o co tyle hałasu???:)))

Ale jest to praca o jakiej marzyłam, ciekawa, zgodna z moim wykształceniem...
No i naprawdę lubię tam chodzić:))))))

Minus jest jeden - mam mniej czasu na bloga. Do Was zaglądam, ale już z pisaniem gorzej. Podobnie zaniedbałam forum.... Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie:)

Wszystkich pozdrawiam mocno, dziękuję za tamte kciukasy (z opóźnieniem, ale zadziałały:)))))
Ściskam mocno!




21 komentarzy:

  1. Gratuluję pracy. :) Ja niestety usilnie poszukuję i szczęście mi nie sprzyja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kochana, sama chciałabym tak kiedyś pracować ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Čestitam na prekrasnom poklonu!
    Želim ti lijep i ugodan vikend:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aluś gratulacje i buziaki!!!! i za candy a tym bardziej za pracę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, po pierwsze gratuluję wymarzonej pracy!!!
    Po drugie - ogromnie Ci zazdroszczę tych wszystkich wygranych candy, zwłaszcza tego od Leny. Też miałam na nie chrapkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, że znalazłaś wymarzoną pracę!!! Ogromnie Ci gratuluję, zwłaszcza, że tak trudno teraz znaleźć zajęcie, które jednocześnie sprawia radość jak i przynosi korzyści finansowe!

    Masz szczęście, bo jeszcze do tergo wszystkiego takie piękne cukierasy wylosowałaś! Brawo!


    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty szczęściaro!!!! Gratulacje po pierwsze pracy po drugie szczęścia w wygrywaniu!!! A wtedy najwidoczniej nie był właściwy moment... czasem trzeba odpuścić, poczekać i wyczekać tej własciwej chwili i sama widzisz ;)
    Trzymam kciuki nadal za kolejne sukcesy! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo! Już dawno nie dopisywało mi tak szczęście:)))))
    Chodzę uśmiechnięta cały czas:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. No to co innego można napisać - Gratuluję pracy!!! Jednak to była TA!!! :-)
    Piękna wiadomość, przycmiła wszystkie prezenty! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pracy, w dodatku takiej wymarzonej :)
    No i szczęście masz wielkie w wygrywaniu...w takim razie zapraszam do siebie na Candy

    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/2011/05/candy-candy-candy.html

    buziaki :** i wielkie gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  11. Alicjo Ty szczęściaro.Gratuluję serdecznie i bardzo się cieszę,że znalazłaś pracę.Ja niedługo będę miała ten sam problem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę że się udało i dostałaś tą posadę.
    Gratuluje tylu wspaniałych wygranych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę cukierasów ale pracy to najbardziej :)
    p.s. a może spodobają Ci się świeczniki, które są do wygrania w moim candy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o candy- Ty szczęściaro! :)
    Gratulujemy nowej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetki dziś do Ciebie wyruszą.:D Przepraszam, że tak się dłuży, ale ostatnio miałam wiele spraw niecierpiących zwłoki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i pracy i wygranej. POZDRAWIAM szczęściaro!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ala! Tak bardzo się cieszę, że spełniło się Twoje marzenie o pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kochana! Wymarzona praca to strasznie fajna rzecz, może mnie się kiedyś też poszczęści;)) Cieszę się razem z Tobą, fajnie że marzenia się spełniają, ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz dobrą passę-gratuluję pracy przede wszystkim.Super,że w końcu robisz coś ,co lubisz:) Wygranych candy zazdraszczam.Słuchaj...możej jak Ci tak szczęście sprzyja w totka zagraj ,co?
    Pozdrawiam,Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alicjanko wyglada na to, ze tak mialo byc! :) Utrzymuj dobra passę i ciesz sie zyciem. Najbardziej gratuluje pracy, i mocno trzymam kciuki za powodzenie!! :)))
    Noi oczywiscie zapraszam wszystkich do odwiedzania mojego bloga, wkrotce znow candy nie mniej bogate niz to, ktore wygrala nasza Alicjanka :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję Szczęściaro! Cieszę się, że pracę wymarzoną masz a i cukiery superanckie!
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*