26 kwietnia 2011

Zając niespodziankowy:)))))

Na forum KC zrobiłyśmy sobie wymiankę zającową - każdy powód jest dobry aby kogoś obdarować:))))))
Ivonn zorganizowała losowanie - każdy z chętnych dostał jedną osobę do obdarowania - obdarowany do końca nie wiedział od kogo dostanie niespodziankę. Zasady proste - należało wykonać COŚ samodzielnie i przesłać w określonym terminie.
Mój zając przykicał do mnie z Francji od Gosi - forumowej Siostry. Niestety bloga nie posiada - a szkoda, bo ma cudowną lekkość do pisania i z przyjemnością by się czytało.
Siostro pomyśl o blogowaniu!!!!!!

Dostałam same wspaniałości! Gdy rozpakowałam prezent moim zachwytom nie było końca i cały czas zarkałam na niego z uśmiechniętą gębą:))))))))


Otwieram przesyłkę, a tam piękne pudełko - myślę sobie: super prezent



Zaglądam do środka, a tam cudnej urody szkatułka - myślę: o żesz! to dopiero prezent!


otwieram ją, a tam kolczyki takie jakie lubię - "dyndające":)))))


do tego serwetki:


a tu całość - prawda, że wspaniały kicaj?



Ja wylosowałam Magde - Hot-shop
Zrobiłam dla niej serducho - bejcowane, bielone, patynowane i z szablonem, 3 pary kolczyków, dołożyłam serwetki, kartkę i coś słodkiego. Zapomniałam obfocić, gdy było jeszcze u mnie, więc możecie pooglądać na BLOGU Magdy:)))))



17 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent dostałaś, pięknie zapakowany... zajączek jak się patrzy:) Mam nadzieję, że miło spędziłaś ten świąteczny czas, ja zostałam bez neta a co za tym idzie bez okazji złożenia życzeń... cóż mam nauczkę, żeby nie czekać do ostatniej chwili..
    Udanego tygodnia!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty szczęściaro..całe forum się zastanawiało,kogo Sis wylosowała,bo jej opisy tworzenia kicajca były przekomiczne.Jak to u naszej Siostry..pod górę,pod witr,nagada się, nanarzeka...a potem takei cudne efekty:)
    Dziękuję Ci za swój prezent-zwłaszcza serducho,które wisi na gablotce z książkami-miejscu honorowym u mnie w pokoju:)
    P.s. jak tam po świętach? ja ledwo żyję z ..przeżarcia;-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bulma - współczuję braku neta - ja już uzależniona od niego jestem i dwa dni u teścia bez netu byly cieżkie:)))))) Choć z drugiej strony ma to swoje plusy - można zwrócić trochę uwagi na otaczający nas świat:))))))
    Mam nadzieję, że tydzień udany będzie - złożyłam 3 podania o prace - może zadzwonią?:)))
    Ściskam mocno - słonecznych dni życzę!

    Magda - taaaa marudzenie Sis... a tu taka niespodzianka - cała Ona:))))))
    Cieszę się, że serducho przypadło do gustu! Muszę zrobić sobie podobne:))))
    Obżarstwa świątecznego mam już dość - nie sądziłam, że człowiek może tyle zjeść:)))))
    Mam nadzieję, że za rok się uda i na świeta wyjedziemy w góry - będzie przynajmniej aktywnie:))))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent super. W zasadzie miła niespodzianka w niespodziance :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicjo prezenty wspaniałe otrzymałaś...ach cudo i tak pięknie zapakowane;)
    Dziękuję za odwiedzinki i miłe slowa na blogu to dla mnie bardzo budujące.Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent:) Szkatułka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolina - bardzo miła niespodzianka:)))))pozdrawiam!

    Peninia - właśnie, już samo opakowanie jest super prezentem:) Buziaki

    Alina - dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko cudowne, masz szczęście :-) a tymczasem zapraszam do nowej zabawy u mnie. miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ zazdroszczę Ci zajączka :) cuda dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności dostałaś!! Podziwiam i troszeczke zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och to dopiero zajączek.
    Pozdrawiam i zazdroszczę po cichu

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kolczyki z kotami są super! może i ja kiedyś zapiszę sie na taka wymieniankę ale musze sie polapac o co w tym chodzi ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego zająca,to chyba każda z nas by chciała.A może namówimy Sis,niech nam zrobi,jak Gretta serducha .

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.
    Zgadzam się z dziewczynami.Takiego zająca to ja też bym chciała dostać;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknym i nietuzinkowym prezentem zostałaś obdarowana.

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurczaczek... a raczej zajączek...
    ależ wspaniałości wymiankowe otrzymałaś.
    aj, aj... "zazdraszczam":):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*