29 kwietnia 2011

Taca i butelka na oliwę - znów zapomniane:)

Daaaaawno temu zrobiłam do kuchni kilka rzeczy. M.in. tacę - gdzie się trochę pobawiłam - cieniowałam, kropkowałam, dałam kraka dwuskładnikowego. Efekt bardzo mi się spodobał, choć początkowo bałam się, że za dużo wszystkiego tam jest:))))
Butelka na oliwę zrobiona jest z butelki na oliwę:))))) Motyw jak najbardziej adekwatny:) No i oczywiście moje ulubione kropki!









Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze:)
Miłego, słonecznego dłuuuugiego weekendu!
Ja wybywam lenić się na zielonej trawce:)))))





36 komentarzy:

  1. Jak zawsze wszystko piękne! Aż miło popatrzeć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się taca.nie widziałam jej wcześniej?? hmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację wcale na tacy nie jest za dużo:)
    a ja mam pytanko natury technicznej...
    w jaki sposób kropkujesz?
    chodzi mo konkretnie o przedmiot jakiego do tego używasz?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu a nie napisałam wcześniej, że obie Twoje prace bardzo mi sie podbajA:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Decomarrus - dziękuję:)))
    Aluś - tacę pokazywałam daaaawno temu na forum.... tzn tak mi się wydaje - muszę sprawdzić:) ostatnio z moją pamięcią kiepsko:)))))
    Jola - kropkuję używając starej szczoteczki do zębów (wychodzą drobniejsze kropki) albo starej szczoteczki do paznokci (większe kropki) Musisz sama sobie dobrać jaka grubość włosa Ci będzie odpowiadała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jola - bardzo dziękuję!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co, rzeczywiście, czytając, co na tej tacy się znajduje można byłoby pomyśleć, że za dużo wszystkiego. Jednakże, gdy się na nią popatrzy, uważam, że nic takiego nie ma miejsca! Jest świwtna!
    Butelka na oliwę bardzo oliwkowa ;)

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna taca:) pięknie ją wykończyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oniemiałam!!! :D CUDA CUDA CUDEŃKA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego długiego weekendu :) Dla mnie niestety krótki - poniedziałek w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alu a możesz zdradzić jak dokładnie kropkujesz?
    czy maczasz szczoteczkę w farbie i strząchasz te kropelkiczy też może pomagasz sobie drugą ręką i trzymając w jedej dłoni szczoteczkę palcami drugiej przeciągasz po włoskach szczoteczki i w ten sposób "zraszasz" przedmiot kropelkami farby?
    hihihihi.... tak soboe te dwa sposoby wymyśliłam, a moze jest inny?
    napisałabym w mailu to zapytanie, ale adresu do Ciebie nie znalazłam.
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam Kochane!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu - robię tak: szczoteczke maczam w farbie i kciukiem ręki w której ją trzymam przeciągam po włoskach. Musisz samam sobie dobrać sposób, aby Tobie było wygodnie - w decu wszystko dozwolone:))))) Tylko pamiętaj, że oprócz przedmiotu kropkuje się wszystko wokoło:)))) Dlatego ja to robię w kabinie prysznicowej (tzn tam trzymam przedmiot i kropkuję - cała tam nie wchodzę:))))))) później łatwiej wszystko posprzątać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Czasami dużo ale dobrze skomponowane wygląda świetnie, jak u Ciebie właśnie! Butelki również super, też do mnie przemówiły:))
    Udanego, słonecznego weekendu! Ja niestety muszę iść w poniedziałek do pracy...
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tu masz link na forum KC, gdzie cały temat jest poświęcony kropkowaniu http://www.decoupageforum.bb4u.pl/viewtopic.php?t=142

    OdpowiedzUsuń
  16. Bulmo Kochana! Dziękuję! Mimo pracy, życzę dużo słońca i jak najwięcej odpoczynku:)))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Alu jestes ANIOŁEM:):):)
    Bardzo Ci dziękuję za pomoc i życzę udanego długiego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę bardzo Jolu! Czekam na efekty Twojego kropkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniała taca, piękne masz te zapomniane skarby ;-)
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  20. Alicja, no zabiłaś mnie tą kabiną prysznicową ;-))))
    Ale w sumie masz rację, wszystko wokół się kropkuje. Po jednych warsztatach miałam komórkę w kropeczki ;-)
    Ja zasłaniam folią wszystko w koło. Butelka super, taka "moja". Też mam podobną, nawet z tą samą serwetką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ALutka..to Twoje zapominalstwo to już jakiś stan chorobowy chyba-heheh.Znowu o fajnych rzeczach zapomniałaś...Ja w sumie dzięki Tobie nauczyłam się kropkowania:* Życzę miłego wypoczynku na łonie natury.Ja chyba dinozaury w Łebie pooglądam;-)
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  22. przedmioty przepiękne, zwłaszcza taca... miło dostać herbatkę na niej... i ja przyłączę się jako uczeń kropkowania... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. łał! super prace :)) kropeczek nigdy za wiele :)
    miłego wypoczynku! ja niestety muszę w ten weekend popracować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. taca bardzo ładna! jak pisałaś co na niej zrobiłaś to aż się zdziwiłam, że tyle dobrego, ale jak ją sobie w zbliżeniu obejrzałam to powiem szczerze, że podoba mi się jak Ci wyszła - bardzo udana taca :)))
    butla oliwkowa też całkiem fajna, ale taca jak dla mnie wymiata :D
    życzę udanego weekendu i oczywiście pięknej pogody!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wooooooooow! Taca świetna! Buteleczka tys pikna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Wam bardzo - miło się czyta takie komentarze:)))))))

    Magda - nooo to fakt, coś ostatnio z pamięcią mam problemy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozdrawiam gorąco..

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna robota Alu! a butelka podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana taca jest cudna!!!!!!!!!! buteleczka tez, ale taca boska!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajna wiosenna taca:)pzdr serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Alicjo taca jest przepiękna...jestem pod wrażeniem...przepięknie tworzysz!Wiosennie pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te Twoje dzieła - taca i butelka, niby prozaiczne, codzienne przedmioty, a u Ciebie zapierają dech w piersiach!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Taca super,lubię takie ciepłe kolorki i wcale nie przesadzona.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale raj dla oczu! piekna taca a butelka wyglada, jak z kamienia! pieknie ozdobione przedmioty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*