9 kwietnia 2011

Niespodzianki wylosowane!!!

Bardzo wszystkim dziękuję za tak liczny udział w zabawie!  Nie sądziłam, że będzie aż taka ilość osób!  Dziękuję serdecznie tym, którzy postanowili tu zostać i często zaglądają do mnie:)
Wszystkie komentarze, wpisy, odwiedziny są dla mnie motywacją i bardzo mnie cieszą! Z przyjemnością zaglądam na nowe blogi i poznaję nowe osoby!

Maja od rana nie mogła doczekać się losowania:)
A dziś już miała małą rozrywkę, bo zabawiła się w poszukiwacza swego imieninowego prezentu. Po całym domu miała schowane kartki z podpowiedziami i małymi zadaniami, które w końcu doprowadziły ją do prezentu - no w życiu nie jest łatwo:))))))

Uwaga! Uwaga!
Losowanie trochę nietypowe, bo zdałam się całkowicie na wybór córki:)
Maja przejrzała wszystkie komentarze, wytypowała kilka osób, wśród z nich znowu zrobiła selekcję i wybrała:

Pierwsza niespodzianka - cytrynowa herbaciarka, 2 pary kolczyków i serwetki wielkanocne - trafi do:

BULMY



Niespodzianka wylosowana wśród obserwatorów bloga - zielone serce, kolczyki i serwetki wielkanocne -  poleci do:


WIEDŹMY



Gratuluję Wam dziewczyny i proszę o adresy na maila: abodylska@gmail.com


Bardzo Wam jeszcze raz dziękuję!!
Do następnej zabawy:))))))



21 komentarzy:

  1. Nie no..nie wierze :) zapisałam się tak późno i się udało..to był taki zły dzień, a tu na koniec taka niespodzianka :) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Och gratuluję :)))Dziękuję za miłą zabawę:)Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciężczynią i dziękuje bardzo za zabawę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zabawę! gratuluję zwyciężczyniom :) i troszkę zazdroszczę ;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczyny!
    Alicjo dziękuję za zabawę i zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie udało się, ale nic straconego bo pewnie jeszcze nie raz będziesz rozdawał swoje cudowniści, prawda?
    Dziewczynom gratuluję a Tobie dziękuję bardzo za zabawę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż nie udało się :) dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Dziewczyn! Piękne prezenty dostaną :-) dziękuję za zabawę i miłej niedzieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to fajnie, że Dziewczyny wygrały. Gratuluję i cieszę się razem z Nimi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za świetną zabawę, a dziewczynom gratuluję :) Oczywiście strasznie Wam zazdroszczę :-) Pogodnej niedzieli i spóźnione życzonka dla córci :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratualcje dla Dziewczyn a Tobie Alicjanko dzięki za fają zabawę.
    Ja to jednak nie mam szczęścia :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo! Losowanie było? To już?! Jak ten czas leci..buziaki dla Majeczki.Zwyciężczyniom gratulujęęę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Wam też dziękuję:)))
    Jola, jasne, że tak!!!! Jeszcze pewnie wiele razy!!!
    Dziękuję za życzenie dla Majki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. a niech to! nie wygrałam, no zazdroszczę dziewczynom, ale cieszę się, że w dobre łapki trafiły cukierasy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie, nie wierze! Wróciłam dopiero co, bo od 2 dni nie miałam neta, a tu taka niespodzianka! Kochana, z całego serducha dziękuję!!! Strasznie się cieszę, tym bardziej, że to moje pierwsze wygrane candy:)) Dla Majusi uściski i najlepsze życzenie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. I Wiedzmie I Bulmie gratuluje! Szczesciary z Was! Piekne zestawy a serwetki swiatecznych to tak Wam pozazdraszczam, ze az zzielenialam z zazdrosci!
    Buziaki Alicjo!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę, szkoda, że szczęście nie dopisało ;(...och, bo tak miałam wielką ochotę na ta skrzyneczkę na herbatę :) śliczna...zresztą wszystko super! Szczerze gratuluję wygranym! Pozdraiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*