18 marca 2011

Z dalekiej Australii....

Wczoraj, w bardzo deszczowy i chłodny dzień, doszła do mnie przesyłka z ciepłej i słonecznej Australii. Niespodzianka  była od Kasi z bloga Studio Conestoga.
I podobnie jak ostatnio u Oli, nie wygrałam głównej nagrody w zabawie, ale Kasia postanowiła dodatkowo obdarować jeszcze jedną osobę. I wybrała właśnie mnie:)))))
Bardzo Ci dziękuję - wspaniała niespodzianka!
Dostałam serwetki, podkładki, magnes na lodówkę (mojemu G. bardzo się spodobał:)))  i pyszną czekoladkę:)))))

Ściskam Cie mocno i pozdrawiam serdecznie :*






22 komentarze:

  1. Świetny prezent - gratuluję wygranej ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Ty szczęściaro ;-) gratuluje ale i zazdroszcze... Swietne serwetki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie za co te znajome tak Cię obdarowują?Pewnie dlatego,że nie miały osobiście z Tobą do czynienia:)))))))Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. pozazdrościłam:) Fajna niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale super,nietypowe serwetki:) Należy Ci się,bo jesteś aktywną blogowiczką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęściara z Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicjo ciesze sie ogromnie, ze wszytko dotarlo! Zawsze mam niespokojne noce jak wysylam cos do PL...dojdzie? Czy nie dojdzie? No ale tym razem dofrunely do mojego rodzinnego miasta, do super

    OdpowiedzUsuń
  8. Alu, musisz być bardzo grzeczną dziewczynką, że tyle prezentów dostajesz! ;)Gratuluję kolejnej niespodzianki i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny prezent-gratuluję .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Ciebie szczęściara!

    pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  11. A co trzeba robic, zeby dostawac TAKIE wyroznienia, he? fuksiaro jedna? ;)
    Gratuluje i ciesze sie z Toba, Alusiu!
    Sis

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna niespodzianka!!! :) tylko pozazdrościć :))

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Ali teraz tylko w lotka zagraj a wygrana murowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:)takie niespodzianki najbardziej cieszą:)pzdr i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała niespodzianka!!!! Powiedź mi czy mogłabym Cię troszkę pomęczyć z chlebkami:)) Spróbuję dzisiaj zrobić drugie podejście do zakwasu ale cenne rady są dla mnie bardzo ważne:)) Masz może jakieś proste i smaczne przepisy na chlebuś??

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu odpisałam na Twoim blogu:)))))

    Dziękuję wszystkim za gratulacje:) Tak jakoś ostatnio szczęście mi dopisuje:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh ten grecki chlebuś bardzo smakowicie wygląda:))) Niech no mi tylko ten zakwas się zrobi jak trzeba!!!!
    A co do biszkoptu to przepis Dorotki jest niesamowicie wspaniały i zastanawiam się czy te moje wszystkie ciasta podobne do biszkoptowych nie rzucać na podłogę:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje. Super prezent.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie dostać przesyłkę z tak daleka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*