17 lutego 2011

Zlot w Bolesławcu!

W ostatni weekend (12/13-02) byłam na zlocie decumaniaczek w Bolesławcu.
Było wspaniale!! Poznałam dziewczyny z którymi piszę od kilku miesięcy na forum i spotykam się tu, na blogach. Wszystkie jesteście cudowne! Bardzo się ciesze, że mogłam Was poznać i wspólnie spędzić ten czas.
A czas spędzałyśmy bardzo pracowicie! Nauczyłam się kilku nowych rzeczy, podpatrzyłam zdolniejsze ode mnie, wymieniłam się serwetkami, zakupiłam kilka nowych rzeczy do decu...
Już nie mogę doczekać się następnego spotkania!


Wszystkie razem:

Ja i Kruszyna, która zabrała mnie po drodze, zawiozła na zlot i później odstawiła pod dom:)
Dzięki kochana!

Nasz twórczy bałagan:)))))

Zdobycze serwetkowe:))))


A teraz moje zrobione, ale jeszcze niewykończone rzeczy zlotowe. Muszę jeszcze trochę nad nimi popracować i jak już to uczynię, pokażę w pełnej krasie:)))

Lustro "zeszmacone" pod czujnym okiem Mayyyi (a także pod jej ręką:))))


 Pobielone i poszablowane pudełko. Obie rzeczy robiłam pierwszy raz:) Tu się jeszcze pobawię - pewnie pomaziam szablon, albo coś jeszcze....

Pociapane pudełko pod okiem Lary (która jest mistrzynią pod tym względem). Zdjęcie prześwietlone, ale za to większa będzie niespodzianka jak je skończę i zobaczycie każdy szczegół:)

20 komentarzy:

  1. Alu, bardzo Wam zazdroszczę tego spotkania, tym bardziej, że sama miałam się na nim znaleźć.
    Gratuluję fantastycznych prac, zwłaszcza krokusiki przypadły mi do gustu. Od razu widać, jak bardzo zloty są twórcze i inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko, żałuję bardzo, że Cię nie było i nie mogłam Cię poznać... Ale nic starconego! Będą następne zloty!:)
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak babska tworcza imprezka-zazdroszcze .Mi tu bardzooooo brakuje kontaktu z krajankami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę ,że było fajnie i twórczo !!! niektóre z dziwczyn znam , miło Was widzieć ! Pozdrawiam wszystkie , Bajka.
    Pudełko z szablonem już teraz jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę, takie spotkania są super. A jakie prace przywiozłaś naprawdę rewelacja no i ten stosik serwetek , żałuję że i mnie nie było tam z Wami też bym coś podekupażowała na takim zlocie. Może coś na Podkarpaciu pomyślimy???

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdraszczam, oj zazdraszczam ;) A krokusy cudne są!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaa pozazdrościć! musiało byc super, bo widać po minach dziewczyn :)) no i masz serwetki aaaaaaa też chce xD czekam niecierpliwie na wykończone cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh mnie tez się tak marzy...spotkac się z tak cudownym gronem. Nauczyć się nowych rzeczy. Oh jak się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja wzdycham ..... i żal mi, że tak daleko jesteście.
    Pozdrowienia dla Wszystkich decomaniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę po minach że było świetnie. Oj ja też bym chciała choć na jednym takim spotkaniu się znaleźć.Poznać tyle wspaniałych osób i zdobyć więcej wprawy w decu.
    Ile serwetek zdobyłaś a to lustro "zeszmacone"jest BOSKIE.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Olá Alicja,
    Que encontro maravilhoso.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Twój uśmiech jest rozbrajający..no i ten bajzel twórczy:-)Ekipa była bombowa,więc i prace bombowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie, bardzo ciekawie :) Motyw na drugiej szkatułce jest rewelacyjny! :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiało być superancko, tylko pozazdrościć. A czy kiedyś może jakiś zlot "decu Czarodziejek" będzie w centralnej Polsce? Do Bolesławca mi mocno daleko. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na Forum.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prekrasan susret,ljepo da ste se upoznali i imali radionicu te pritom dobila još mnogo ljepih salveta za radit.

    pusa,tina

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ta skrzyneczka w krokusy !! pozdrawiam Maja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ musiało być faaaajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach cóż to był za zlot!!! :)
    pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*