7 lutego 2011

Post sponsorowany:)

Dzisiejszy post sponsorują truskawki i łaty:))))
A dokładniej Moja Ulubiona Wielce Szanowna Siostra Męża Mego - Ala (zbieżność imienia z moim przypadkowa :) Po długim czasie niewidzenia się, przybyła zza morza z prezentami :)))))) A szczególnym i pełnym wymowy prezentem były serwetki (serwetek było więcej, ale te dwie są te wymowne).
Truskawki uwielbiam ja, łaciate krowy uwielbia Ala. 







A teraz prywata moja własna:
Bardzo Was proszę o trzymanie kciuków w środę (09.02) w bardzo ważnej dla mnie sprawie. Strasznie mocno mi na tym zależy i każda ciepła myśl się przyda. Jak będzie po wszystkim, napiszę co to było:)



19 komentarzy:

  1. Napisze sobie nna tablicy i bede trzymac kciuki za powodzenie.Ah bylabym zapomniala...nie planujesz na najblizsze trzy dni jakiegos morderstwa prawda?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehheheh:))) Nie, nie, nikogo nie morduję:)))
    Dzięki Izabell! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wiem ;) i trzymam kciuki mocno, mocno, sama niedawno tak miałam :) a łaciata jest suuuper!!! weź dla mnie do Bolca ze dwie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kciuki zacisnięte!!! Pamiętaj tylko, że cokolwiek to jest, będzie sukces!!! Ten sukces musi Ci wciąż byc w głowie. Powtarzaj to słowo sobię myśląc o środzie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już trzymam kciuki! baaardzo mocno!
    a serwetki smakowite :D no i jedna muuucząca ;) fajniste!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale soczyste te truskawki ^^ chyba wszyscy tęsknią za wiosną :(
    no i masz też dodatkowe moje kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. DecoMiałczyk - zabiorę, zabiorę!:)
    I dziękuję Wam bardzo Kochane Wy Moje! Trzymajcie mocno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłaś chociaż udawać, że post napisany z potrzeby serca!Ale i tak mi się podoba- w końcu prawie o mnie w nim piszesz:)))Ale kciuków o 7 rano jak mi przykazałaś trzymać nie będę, może mi się jedynie śnić, że trzymam;)Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę mocno trzymać kciukasy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysia - dziękuję :)))

    Ala, Ala, Ala.... Ty jak "Wiadomo Kto" - obojętnie co zrobię to źle! Jak to prawie o Tobie piszę? Przeczytaj jeszcze raz i zobacz jak Cię pięknie natytułowałam!!! Masz to na piśmie! (chyba że post kiedyś skasuję:)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam równiez kciuki:))
    Ciepło pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki na blogu!Ślę uściski i buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się Alu domyślam w jakiej sprawie te kciuki,ale ciii,żeby nie zapeszyć! Będę mocno ściskać!
    A serwetki są cudowne-ja z takich prezentów najbardziej się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem o co chodzi , ale kciukasy będę trzymała !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam bardzo mocno kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. truskawy świetne i oczywiście kciuki idą w ruch!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Alicjo! Cały dzień trzymam te kciuki :)) Mam nadzieję, że wszytko pójdzie po Twojej myśli. A serwetki cudne, z truskawami też dostałam ostatnio - podzielam Twoje zamiłowanie do tych owocków:))
    Zapraszam do mnie po małą niespodziankę ;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam bardzo! Jeśli mogę prosić, to trzymajcie jeszcze do piątku.... :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*