11 lutego 2011

Na poprawę nastroju....

Na poprawę mego nastroju z chęcią bym wypiła wino. I to dużo! Mam mega doła....
Dziękuję Wam za kciuki - to bardzo miłe, wiedząc, że mnie wspieracie!
Niestety nie udało się to, co miało się udać. Chodziło o pracę (ale o taką pracę jaką bym CHCIAŁA wykonywać). Byłam druga. Nie wiem czy to dobrze (bo niby ocenili mnie odść wysoko), czy źle (bo jakby nie było, to nie ja dostałam tą pracę)
Ehhh... no, widać tak miało być...

Powinnam sobie szybko poprawic nastrój, bo jutro rano wyjeżdżam do Bolesławca na dekupażowy zlot maniaczek:))))) Jeszcze nawet nie rozpoczęłam pakowania, a trochę tego jest! A muszę uwzględnić, że sporą ilość materiałów zamówiłam u dziewczyn i odbieram na zlocie:)
Ze zlotu będzie foto-relacja, więc wszystko zobaczycie:))

Jeszcze raz dziękuję za kciuki i ciepłe myśli :*

14 komentarzy:

  1. Alu, nie martw się.
    To nie było TO, po prostu. Nie rezygnuj. Znajdziesz swoją ukochaną pracę w innym miejscu. Uwierz tylko, że gdzieś tam jest TWOJE miejsce.
    No i pakować, się pakować. Będę z Wami w myślach! Czarownice, czarodziejki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze no wielka szkoda, że nie wyszło:(( Ale na zlocie na pewno o wszystkim zapomnisz i wsiąkniesz bez reszty i na pewno poprawi Ci się nastrój!!!!! Czekam zatem na fotorelację i wspaniałej zabawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Może tak Ci się wydaje i praca która byś naprawdę chciała gdzieś na Ciebie jeszcze czeka ;o) Czekam na fotki ze zlotu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ale Ci zazdroszczę takiego spotkania. To na pewno poprawi Ci nastrój, a i mały kieliszeczek wina nie zaszkodzi. A co do pracy to widocznie nie była Ci pisana, wiesz jaki teraz jest świat, chody i znajomości się liczą, a nie umiejętności tak to wygląda,więc nie przejmuj się! Jesteś dobra w tym co robisz i tak masz myśleć, a nie załamywać się. Przyjdzie taki dzień że znajdziesz pracę i pokażesz na co cię stać, a tamci niech żałują!!!! POZDRAWIAM, głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  5. głowa do góry! jeszcze się uda...!
    zobaczysz!!!!

    ładuj baterie na tym zlocie! i baw się dobrze. i przywieź nam duuużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się! Ja w takich sytuacjach mówię sobie: widocznie tak miało być..... a to właściwe miejsce gdzieś cierpliwie na Ciebie czeka! Na pewno! Życzę oderwania myśli na dekupażowym spotkaniu!Udanej zabawy! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że z pracą nie wyszło, ale innym razem na pewno się uda.
    Zlotu zazdroszczę, tam nastrój poprawisz bankowo. Czekam na fotorelację.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alu, ściskam mocno. Przykro mi, że nie wyszło, ale głowa do góry. Wiesz, czego szukasz, a to bardzo ważne.
    Udanego zlotu! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. a może tak miało być i przyjdzie czas na jeszcze lepsza pracę:) aaa i z niecierpliwością czekam na fotorelację ze zjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alutka..tak mi przykro,bo wiem,że Ci bardzo zależało..Głowa do góry-może jeszcze Ci się nadarzy podobna okazja.
    Co do zlotu,to okrutnie zazdraszczam-rób dużo fot,ucz się,obserwuj "miszczyce" i nam potem zdaj relację.Buziak-baw się jutro dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam bardzo za te wszystkie słowa. Hmmm... nie ma tego złego... przynajmniej mogłam się przekonać ile osób o mnie ciepło myśli:))) Doła jeszcze mam ale powoli przechodzi.
    Bardzo Wam dziękuję :*
    Na zlot już jestem spakowana - spoooooro tego! Fotorelacja po powrocie!
    Buziaki! Ściskam Was bardzo mocno - wszystkie razem i każdą z osobna:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Alu poprzedniczki juz wszystko powiedzialy, wiec ja tylko dodam; podnies sie, oduz sie, zapomnij o pracy, ktorej juz nie ma i jedz z sercem pelnym radosci na swoje spotkanie! To jeszcze lepsze na poprawke nastroju, niz winko!zazdroszcze Ci takiego spotkania wiec czekam z niecierpliwoscia na relacje i zdjecia
    sciskam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Drago mi je da si sada bolje! Šaljem ti poljubac i veliki pozdrav i želim sve najljepše za dan zaljubljenih!

    OdpowiedzUsuń
  14. Alicjo, dołączam się do poprzedniczek, widocznie czeka na Ciebie coś lepszego, może już niedługo spełni... tego Ci z całego serca życzę! Miłego zlotu:) Ściskam i zapraszam w wolnej chwili do siebie na książkową zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*