28 lutego 2011

Książkowo...

Jakiś czas temu Bulma zaprosiła mnie do pokazania moich zbiorów książkowych. W końcu zmobilizowałam się do zrobienia zdjęć - jest to mały fragment moich (a dokładniej naszych :) zbiorów.  Czytać lubię bardzo. G. też, więc dużo książek kupujemy, a jeszcze więcej wypożyczamy z biblioteki.
Dominują u mnie książki historyczne - tych mam całkiem sporo, choć i tak chciałabym więcej:))))





Ukochana saga o Wiedźminie - przeczytana 3 razy przeze mnie, a przez G. chyba z 5 razy :)


Dwójka ulubionych pisarzy:


Arturiańska trylogia B Cornwella - pewnie z racji moich upodobań do średniowiecza (tu bardzo wczesne) tak mi się podobała. Pierwszy raz czytałam ją jak Majka miała kilka miesięcy - przerwy w czytaniu były tylko na karmienie dziecka - nic innego nie mogło mnie od książki oderwać:))))
I trylogia T. Canavan - pełna magi:)))


Są też kulinarne:)))


I moja ukochana "Ania z Zielonego Wzgórza". Przeczytałam ją chyba z 10 razy! Mogę śmiało napisać, że jest to książka mego dzieciństwa. Tą dostała w V kl. podstawówki za bardzo dobre wyniki w nauce (taaaa, czasami mi się zdarzało:)))) i jak widać przeszła wiele.
Ostatnio córka po nią sięgała :)


I najstarsza książka w moich zbiorach. Wydana w 1928 r. "Nasza przyszłość"

15 komentarzy:

  1. zazdroszczę tej ilości... choć historii raczej staram się unikać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki kulinarne o chlebie to się pewnie przydają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z nich to nawet ja ze swojego dzieciństwa pamiętam,a mówiąc dokładniej ze swojego pokoju. Ciekawe dlaczego?;P I czy ja nie powinnam czegoś z tym zrobić?:))) Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Zondra - ja też! :)

    Zainspirowana - ehhehe a ja odwrotnie:))))

    Majka - pewnie, że się przydają! Buziaki :*

    Ala - jak dobrze się orientuję, należały one do mojego ulubionego teścia, więc Ty tu nie masz nic do zrobienia:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy popatrzyłam na Twoje książki od razu zrobiło mi się cieplej na serduszku. Lubię książki i historię ( dawną, średniowieczną, renesansową).
    Więc pozdrawiam z całego serca. Aldi

    OdpowiedzUsuń
  6. Aldi - dziękuję bardzo - widać jesteśmy pokrewnymi duszami :))))) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ mi się oczy zaświeciły:D:D Kinga uwielbiam! na czarnego maga się "czaję" ale mam tyle książek na półkach do przeczytania ale to nic

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicjo, jak cudnie! Wiedziałam co robię zapraszając Cię do pokazania Twoich książkowych skarbów! Cudności... i mnie u Ciebie byłoby wspaniale! Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. och, Ania z Zielonego Wzgórza :)) pamięta się dobre książki :) choć do pożeraczy książek nie należę, to zdarzyło mi się czaaasem coś przeczytać (nie wymaganą lekturę szkolną hehe). Mile z podstawówki wspominam Dzieci z Bulerbyn. Książkami nie miałabym się jak pochwalić, ale za to swego czasu czytałam dość dużo... komiksów. O tak, całe serie o Batmanie czy Spidermanie xD nie wiem co ja w tym widziałam, ale coś jeszcze z tego mi zostało - uwielbiam filmy na podstawie komiksów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bergamasco - tak, tak, King jest fantastyczny! O ja też mam sporo na półce "do przeczytania":)

    Bulmo Kochana - dziękuję jeszcze raz za zaproszenie :* Fajny w sumie to temat :) O książkach to ja mogę długo....:))) Ściskam!

    Kasia - jak miło, że jest jeszcze jadna miłośniczka "Ani..."!:))) A "Dzieci z ...." też bardzo lubię i też z kilka razy czytałam:))))
    Od komiksów wolę prozę, ale książka to książka, no nie??:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam książki, czytać i kolekcjonować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolekcja książek. Widziałam u Ciebie tytuły które i u mnie bym chciała widzieć na półeczce;-) Rzeczywiści duża kolekcja książek historycznych. Ja teraz czytam "Cesarzowa Elżbieta" książka jest bardzo ciekawa i wciągła mnie bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dom bez książek, to... nie dom! Piękna kolekcja!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki też kocham, namiętnie uzupełniam regały w salonie i zastanawiam się kiedy gruchną pod ich ciężarem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*