14 lutego 2011

Kilka spraw ważnych...

A nawet bardzo ważnych...
Candy bardzo popularne na blogach, ma za zadanie w głównej mierze sprawić, abyśmy się dobrze bawili, poznawali nowe osoby, blogi, etc. Ale dziś za sprawą Kejti i Jagodzianki trafiłam na blog Anieliny, która organizuje Candy w bardzo ważnym celu. Jeżeli chcecie pomóc, proszę zajrzyjcie na jej bloga.
Okrucieństwo ludzkie jest straszne, ale wierzę, że są też ludzie o ogromnych sercach i wspomogą Kubę - psiaka, który czeka na Waszą pomoc.
Więcej informacji na Blogu Anieliny TU i TU




*******


Chciałam też bardzo podziękować Bulmie za wyróżnienie jakie kilka dni temu dostałam i za zaproszenie do książkowej zabawy. Książki obfocę jak tylko znajdę trochę czasu. Może i przy okazji ułożę listę Top 10 albo 20:) ulubionych książek, o czym wspominałyśmy przy okazji mego postu książkowego sprzed miesiąca:)))
Dzięki kochana :*


*******

Na zlocie w Bolesławcu było fantastycznie, towarzystwo 1 klasa, bawiłam się cudownie, nauczyłam się sporo nowych rzeczy i podpatrzyłam jak pracują mistrzynie!
Szczegóły już wkrótce:)


4 komentarze:

  1. super Alicja, że dołączyłaś się do akcji pomocy Kubie :* może będzie nas więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Alicjo...

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już tą akcję znam i..przyznam szczerze,że nie patrzę nawet na zdjęcia-zaraz mi się wyć chce,bo moja Dorunia jest baardzo podobna i też po przejściach (z Palucha ją mamy).Akcja godna uwagi-oby więcej takich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgada, ja nawet nie wczytywałam się w całą historie... nie mogłam....
    Mam nadzieję, że Kubie uda się pomóc. Masz rację - oby więcej takich akcji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*