20 lutego 2011

Candy niespodziankowe!

Nawet nie zauważyłam kiedy mój blog przekroczył 10 000 wejść - dziś licznik odwiedzin pokazuje dokładnie 10 447 :)))
Rośnie też liczba osób obserwujących, a komentarzy łącznie mam już ok 700!
Bardzo mnie to cieszy - zakładając bloga nie sadziłam, że tyle osób będzie chciało tu zaglądać.
Nawiązałam wiele znajomości - niektóre osoby poznałam już osobiście:)
Lubię jak ktoś napiszę parę słów u mnie i bardzo lubię zaglądać do Was:)

I dlatego, aby Wam podziękować- organizuję zabawę niespodziankową!

Mam już zarys nagrody, ale dlatego że jest w zarysie nie pokażę jej :) Dodam tylko, że nagrody będą 2!
Pierwsza zostanie wylosowana wśród osób, które zostawią komentarz pod tym postem.
Drugą wylosuję wśród osób, które obserwują mój blog - takie podziękowanie małe:)
Losowanie odbędzie się 9 kwietnia - trochę odległy termin, ale są to imieniny mojej córki, a że chce ona bardzo losować, to niech będzie w jej święto:)



Zasady takie jak ostatnio:
1. Napisz komentarz pod tym postem (osoby nie posiadające bloga proszę o podanie maila).
2. Umieść zdjęcie informujące o Candy na swoim blogu, na pasku bocznym - najlepiej podlinkowany banerek.
3. Jeśli podoba Ci się mój blog, będzie mi przyjemnie, jeśli dodasz go do ulubionych/obserwowanych :) Warunek niekonieczny, ale bardzo miły dla mnie :)))) I daje szansę w losowaniu drugiej nagrody :))))
4. Baw się dobrze i czekaj na losowanie, które odbędzie się 9 kwietnia.

Zapraszam do zabawy!

156 komentarzy:

  1. Very interesting!
    Kisses and happy new week.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę Ci jak najwięcej odwiedzających i komentujących.
    Z chęcią zapisuje się na candy, bo lubię niespodzianki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu, ja już mam Ciebie w "ulubionych", dziś dodałam do "obserwacji". Wciąż jeszcze dodaję dziewczyny z forum, może w końcu pozbieram Was wszystkich. ;-)
    A w candy nie gram, bo i tak nic nie wygram, to raz, a drugie może ktoś kto sam nie robi decoupage a chciałby miec coś z takich rzeczy, wtedy bedzie miał większą szansę.
    Informacje o candy umieszczę u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Ja również zapisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam
    http://robotkimamasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się na candy u Ciebie! Gratuluję tak dużej ilości odwiedzin !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię niespodzianki :)) co że data odległa skoro ciekawość i tak ogromna? ^^
    Twojego bloga obserwuję już od jakiegoś czasu i przyznam, że bardzo lubię tu zaglądać :) w ogóle, niedawno zdradziłaś kilka dekupażowych sekretów więc mam się od kogo uczyć :)
    aaa link do mnie, proszę: http://myszka87-kasia.blogspot.com/
    pozdrawiam!
    p.s. i wciąż zazdroszczę zlotu w Bolesławcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie niespodzianki, więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością dołączam do kolejki:)
    Odwiedzam Cię regularnie od kilku miesięcy, bo piękne i inspirujące cuda tworzysz!
    Pozdrawiam:)

    niezapominajka-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Can I take part?)
    http://jaye-hm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja ustawiam się w kolejce tylko nie wiem czy wytrzymam z tą nagrodową niewiedzą ;)

    http://mojtworczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam sie do zabawy, może poszczęści się?
    Gratulacje i pozdrowienia slę.
    teresa.mroz1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, niezwykle tutaj inspirująco! Z przyjemnością zapisuję się do zabawy, zapowiada się ciekawie:) Uściski!

    www.bulma.art.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Również dopisuję się do zabawy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aluś oczywiście się zapisuje i czekam z niecierpliwością na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Читаю Ваш блог, здесь интересно!http:/naprili.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja nie omieszkam się zapisać na Twoje cukiereczki:)
    Bardzo... Bardzo dziękuję za słowa wsparcia i otuchy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj..Alutka chętnych będzie od groma i ciut,ciut-bo jesteś popularna:) Super wynik-ponad 10000 wejść..robi wrażenie-gratuluję.Buziaki:*
    Aaa,no i staję w kolejce po tą zagadkową nagrodę-a co tam;p

    OdpowiedzUsuń
  18. zapisuję się i ja - uwielbiam niespodzianki! i pozdrawiam z edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  19. Alisiaczku ja też się zapiszę ;) i jeszcze więcej wpisów życzę!!!!Wcale się nie dziwię,że tyle odwiedzin bo fakt faktem fajna dzioucha z Ciebie jest i bardzo bardzo ciekawe i ładniunie prace tworzysz!!!Buziak!!!! MonikaP
    ( moniamix677@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się i ja w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ala, ja biję się z myślami, ale chyba nie pojadę. Komunię ma siostrzenica męża. Może nie powinnam głośno mówić, ale 1000 razy wolałabym być na zlocie niż z nimi... Cóż nie chcę robić przykrości Małżowi memu i chyba jednak na spęd rodzinny pojadę ;-((( A 600 km to troszkę daleko żeby tak w tę i spowrotem jechać na zlocik... Cholerka, a może tylko chociaż do soboty jechać? Widzisz, tak sama z myślali się biję... Tak czy siak jeśli już ze mną w aucie, to tylko w jedną stronę.

    I jeszcze jedna prośba, zobaczysz te bejce gdzie mogłabym nabyć? I napisz mi koniecznie ten niebieski (czy zielony, którego używałaś?)to jaki kolorek na bejcy. Bo śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się chętnie zapiszę i zapraszam na moje Candy
    http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja też juz całkiem legalnie ;) pozwolę się dopisać.Tylko ten banerek..hmmmm...muszę techniczne problem rozwiązać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja się ustawię w kolejkę mimo iż bloga nie posiadam. Lubię niespodzianki jak każdy pewnie:) 9 kwietnia obchodzę urodziny, z racji tego może mi się poszczęści :)

    Pozdrawiam,
    Ania
    andziulkaaug@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć no to i ja bezblogowa w kolejkę się ustawię. Pozdrowionka dla Ciebie, za optymizm podziękowanie i życzenie moje-byś się szybko znów w Bolesławcu pojawiła. Małgorzata68 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piszę się na niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się grzecznie do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też chętnie przyłączę się do zabawy. Jakoś nie mam szczęścia, ale próbuję. Twój blog bardzo mi się podoba. Pozdrawiam
    Szalka

    OdpowiedzUsuń
  30. hmm... Alicjowe candy! to może być ciekawe! :) Może tym razem mi się poszczęści ;)

    PS. Nadruk na butelce oczywiście z serwetki.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z największą ciekawością zapisuję się na Twoje candy:))
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzień Dobry

    Chętnie swój e-mail wpisuje bo dobry klimat
    zawsze poczuje.
    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  33. Może niespodzianka czeka na mnie? W kwietniu moje urodziny... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam niespodzianki! Chętnie więc ustawiam się w kolejeczce. Serdecznie pozdrawiam
    Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  35. ja jak prawie wszyscy też kocham niespodzianki:) może mi się poszczęsci! anna.kaminska.pl@gmail.com sto lat dla córci:D

    OdpowiedzUsuń
  36. I like your works! I like Decoupage.
    I'm your follower some time. :)
    My link on sidebar http://olgabest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Alu no po prostu muszę się zapisać, uwielbiam Twoje prace, jestem tu u Ciebie często, więc skorzystanie z otrzymania czegoś Twojego nie może mnie ominąć ;o)

    OdpowiedzUsuń
  38. hmmm kusząca ta Twoja niespodzianka :D grzecznie stoję w kolejce, dziękuję za szansę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam niespodzianki...więc ustawiam się w kolejce;))Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  40. niespodzianka... Niespodzianką będzie jak niespodzianka do mnie trafi :) vivi22@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Już od dawna jesteś w moich ulubionych,bloga ci ja nie mam, ale ustawiam sie w kolejce.
    Pozdrawiam Elcia
    elcia-sz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też się ustawiam! Moje imieniny też są 9go kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja grzecznie staję w kolejeczce
    pozdrawiam
    aldi

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawe co to za niespodzianki?:)
    obserwuje jaklo Zofiana
    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Bez względu na to jaka to niespodzianka, jeśli robiona przez Ciebie to cudna będzie, więc i ja ustawię się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja obserwuję cię bacznie:) Gratuluję tak dużej ilości odwiedzin i komentarzy. Życzę powodzenia ;0

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się i zapraszam na candy do siebie: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ponieważ lubię niespodzianki to z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce po Twoje cukierki :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  49. Spróbuję szczęścia i ja =]
    Pozdrawiam
    keisa88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja tez zapisuje sie na tajemnicze cukierasy :) Pozdrawiam Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. zapisuje się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. To jeszcze ja się zgłoszę:)uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też dam sobie szansę na jakieś śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie wiem czemu przegapiłam Twój wpis o CANDY! Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy....takie cuda tworzys, więc niespodzianka jest na pewno warta aby mieć nadzieję !!! Serdecznie pozdrawiam i ciągle podziwiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  55. Co prawda dopiero blogować zaczęłam, ale liczę że może na samym początku już coś wygram ;p Po Candy chętnie łapki wyciągam! Dekupażu nie znam zbyt dobrze, dodaję więc do obserwowanych, żeby sobie troszkę egzotyki pooglądać :) Pozdrowienia dla "córki losującej" ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ach, jak wszyscy sie wpisują to ja też:)
    Bloga nie mam ale i tak ten jest mój ulubiony więc to tak jakby dodanie do "ulubionych" :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam i ja rowniez przylacze sie do gratulacji
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja spróbuję swoich sił:) Piękne rzeczy tworzysz! Naprawdę!:)

    Pozdrawiam serdecznie Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie ustawię się w kolejce, bo uwielbiam niespodzianki :) Już teraz życzę wszystkiego najlepszego córeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mój blog jest dopiero raczkujący. Więc daleko mi do Ciebie, Szczerze podziwiam rezultaty takiej przyciągalności czytelników i zapraszam na mojego blooga. Pozdrawiam cieplutko Piecuch

    OdpowiedzUsuń
  61. Staję w kolejce po cukierasy i pozdrawiam cieplutko :)
    Buziaki
    theriana@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja się chętnie przyłączę :).

    OdpowiedzUsuń
  63. dopisuję się także, pozdrawiam serdecznie ... :) renatka48@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam nadzieję, że zdążyłam na candy. Gratuluję Ci kochana doświadczenia blogowego.

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja się chętnie zapiszę kochana! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. ustawie się w kolejce. Gratuluję tylu odwiedzających i życzę stokroć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj,końca kolejki nie widać:)chętnie spróbuję szczęścia,pzdr serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam niespodzianki i chętnie spróbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się :)
    kati.sc625@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo lubię niespodzianki! Stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ja tez sie dopisuje :) i w obserwacje i w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. i sie sie zapisuje ,lubie niespodzianki!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Więc i ja się przyłączam do zabawy

    http://witaaminkaa.blox.pl/html
    http://myscrappasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Lubię niespodzianki a że robisz cuda, więc można się domyślić, że niespodzianka też bąedzie super. Staję więc w kolejce i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam niespodzianki więc ustawię się w kolejce i ja.Pozdrawiam
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Ustawiam się w kolejce po niespodziankę :)
    Pozdrawiam Mila
    http://kamanoska.blogspot.com/2011/03/candy-u-alicji.html

    OdpowiedzUsuń
  77. A dzień dobry:) dobry wieczór? :)

    tu ja! http://flintolinkascrappassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. ustawiam sie w kolejce albowiem uwielbiam niespodzianki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Very good candy you play, thank you for the opportunity to participate in priyant your drawings and I hope I'm lucky and I won a candy)))
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Alciu, stane sobie w tej dluuuugachnej kolejce, wlasciwie bez nadziei...a, no jakos tak juz mam, ze z tym szczesciem u mnie zezowato ;)
    "Na pasku" mam Cie juz od daaaawna, na reszcie straszliwie sie nie znam, bloga nie posiadam, eeeech, zycie!
    A, przepraszam, cora to ile ma lat, ze tak jej "zalezy"? ;)
    pozdrawiam cieplutko! :*
    Siostrunia

    P.S.
    A tego maila to gdzie sie podaje? tuuuu? O_O

    OdpowiedzUsuń
  81. Siostro ma kochana, maila możesz podać tu, teraz, albo ewentualnie po losowaniu:))))) Córka ma 11 lat:))))
    Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Jako, że niespodzianki bardzo lubię, to tez się zapisuję:)
    Pozdrawiam Anulka
    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się :)

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  84. To ja też się zapisuję ;)
    http://quilling7000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Wpisuje się do kolejki. lonia-jedryczka11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Uwielbiam takie niespodzianki, więc z przyjemnością ustawiam się w tej dość długiej kolejce :)Może los się do mnie uśmiechnie (??)

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam, zgłaszam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo lubię niespodzianki :) Ta na pewno będzie piękna. Gratuluję tak dużej ilości wejść i szczęścia życzę :) Zapisuję się na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. :):):):) przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja także się zapisuję:) Lubię niespodzianki:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. zgłaszam się emilka_gryca@o2.pl i wstawiam info na blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłaszam się :)
    informacja o konkursie znajduje się tutaj:
    http://monika107200.pinger.pl/
    mail:monika_bdk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja tez się ustawiam w kolejce :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. I love surprise candy's.
    Thank you for the chance to win
    I put your candy on my blog's sidebar.
    I am a follower.
    http://scraplive.blogspot.com/
    Hugs Henriëtte

    OdpowiedzUsuń
  96. No i jak tu się nie zapisać, uwielbiam niespodzianki, a jeszcze od Ciebie Alu to na pewno będzie coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  97. Witaj Alicjanko! Bardzo lubię słodkie niespodzianki więc zapisuję się na Candy. A, że 6 kwietnia mam urodziny to kto wie, może dopisze mi szczęście? :-)
    Rzekę pięknych kwiatów znam,
    tulipanów, róż i bzów.
    i dla Ciebie Alu mam,
    Najpiękniejszy bukiet słów.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego świeżutkiego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  98. Люблю сюрпризы и с удовольствием поучаствую!
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. o rany. Ogonek kolejki chętnych już jest na moim blogu ;) A poza tym ja wiem co będzie cukierkiem :) Niespodzianka będzie hihi

    OdpowiedzUsuń
  100. Chetnie wezmę udział. dziekuję za mozliwośc, mimo że nie mam bloga ;))
    sylka2@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  101. Uwielbiam niespodzianki i oczywiście zapisuję się do kolejki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Dopisuję się do kolejeczki :)
    http://pobutach.blogspot.com/2011/03/candypost-i-kropka.html
    d.baranek(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. to ja też staję w kolejce:)
    peldano-mio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się :) http://www.miriamart-decu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Rozbijam namiot w kolejce i koczuje...

    OdpowiedzUsuń
  107. Kurcze, ile chętnych, chyba nie mam szans.. Ale i tak się zapisuję :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  108. Też się zgłaszam - bloga nie posiadam niestety, oto mój adres:

    agamatosek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Witaj, dzisiaj dopiero odkryłam Twoje cuda :) podziwiam w pełni i zapisuje sie do candy :)
    podlinkowuję również :)

    http://kuchnia-monsai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Bardzo lubię niespodzianki i tez sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  111. Здравствуйте очень рада знакомству!
    http://iakoma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Oj, oj końca nie widać, ale i ja dołączę do ogonka :)

    kubusiowoinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Ależ tłumy:) wszyscy lubią niespodzianki-i ja też:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  115. Obserwuję jako MissLaiunia
    Notka na blogu:
    http://candies-dla-ciebie.blogspot.com/2011/04/candy-niespodziankowe.html
    lailaszaranek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. obserwuję jako wisienka ;)
    notka: http://wisienkaa.blogspot.com/2011/03/rozdania.html

    paulinaw95@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. A zatem zapisuję się i ja :)
    ana15@vp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. I like the surprise, super:)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja też wpisuję się do kolejki :-) I zapraszam do siebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  120. Niespodzianka? Brzmi ciekawie :)
    Staje więc w kolejce:)
    Pozdrawiam mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. zgłaszam się ;)

    agusia.1993@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. super zabawa:) więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja również biorę udział w zabawie... Może i mnie szczęście dopisze?? Zapraszam na mojego, raczkującego bloga i candy :) Pozdrawiam
    pracownia-decoupage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Bardzo lubię niespodzianki więc i ja się ustawiam w kolejce
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  125. Obserwuję jako Marta, notka jest na blogu www.szczesiejestblisko.blogspot.com
    e-mail to: marta.mietlicka@gmail.com ;]
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Zapisuje sie bez dwoch zdan.

    OdpowiedzUsuń
  127. Niespodzianki uwielbiam, wiec chetnie przylacze sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  128. To i ja ustawię się w kolejce.
    Pozdrawiam
    Edyta
    edyta@novita.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Если можно, и я приму участие в вашей конфетке. http://lanya-happydays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Gratuluje popularnosci... Ciekawosc gore u mnie bierze i tez chetnie zapisuje sie w kolejce po niespodzianke!:)

    OdpowiedzUsuń
  131. Nie mam pojęcia czemu się do tej pory nie zapisałam, więc szybko nadrabiam,
    I już jestem!

    OdpowiedzUsuń
  132. Alu, nie mam pojęcia jak to się stało, że przegapiłam Twoje candy... :) Stało się to pewnie dlatego, że strasznie niecierpliwa jestem i wizja tak długiego czekania mnie przerażała.
    Mam nadzieję, że się nie pogniewasz za moją zwłokę ;)Ustawiam się spóźniona do długaśnego ogonka :)

    OdpowiedzUsuń
  133. jeszcze mnie tutaj nie ma! nie może tak być... :)
    więc i ja się zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  134. kusi, oj kusi ! Zgłaszam się :)
    A adres mojego bloga to : na-strychy.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. oj, oj, oj...i co to może być...zapiszę się w kolejkę jeszcze nie jest za późno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  136. To i ja się dopisuje do kolejki :)
    Co prawda bloga mam, ale dopiero od kilku dni i nie potrafię jeszcze wstawiać banerów :( Ale za to obserwuję sobie Twojego bloga, który bardzo mi się podoba :)
    aniajonc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Ojoj! Ledwo zdążyłam! :) Kocham niespodzianki więc staję w kolejeczce po szczęście. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  138. Z wielką chęcią staję w szranki.
    może tym razem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. Gdybym ja miała taki talent do tworzenia Decoupage :) Gratuluję i zazdroszczę ;)
    Obserwuję jako walentynka999 e-mail walentynka999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. właśnie ze zdziwieniem stwierdzam, że mnie tu nie ma..nie wiem jak to sie stało:) w ostagtni dzien:P uff zapisuję się kochana koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Też się zapisuję, mam nadzieję, że to coś fajnego.
    czesiek8@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Zapisuję się :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  143. Witam i się zapisuje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  144. a ja się zapisywałam i mnie nie ma :/ no więc może tym razem się uda i zostanę przyjęta, bo baner jest na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  145. oj chyba już po losowaniu, ale co tam staję w kolejce...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*