30 stycznia 2011

Wyróżnienie dostałam!

A raczej wyróżnienia, bo aż 3, (poprawaka z dnia 01.02.2011 -  4 :))))) od:




Bardzo Wam Kochane za to dziękuję! I za wszystkie ciepłe słowa napisane pod moim adresem! Czuję się wyróżniona, że zechciałyście mnie w swojej 10-tce! To bardzo budujące :)

Niestety z braku czasu ( a nie chęci!) - mam ostatnio bardzo zakręcone dni, a jeszcze kilka takich przede mną - nie będę kontynuowała zabawy :( Mam nadzieje, że mi wybaczycie!
A jest wiele blogów, które bym z chęcią wyróżniła:)

Dziękuję Wam jeszcze raz! Ściskam mocno :*

6 komentarzy:

  1. Alutka..zostałaś wyróżniona słusznie:) Gratuluję! Ja też czasowo wymiękam,ale gdybym miała ranking robić-byłabyś w moim top 10;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)

    Magda i wzajemnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakręcone dni???Zrozumiałam aluzję i będzie Ci to zapamiętane oczywiście!!! Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. To że zakręcone nie oznacza, że złe....:))))) Źle to interpretujesz!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*