10 stycznia 2011

W życiu piękne są tylko chwile...

Zrobienie tej skrzyneczki było dla mnie wielkim wyzwaniem z kilku powodów:
1. Jestem fanką Ryśka jeszcze od czasów szkoły średniej i praca z takim motywem była dla mnie wielką przyjemnością.
2. Skrzynka została zamówiona na prezent gwiazdkowy dla wielkiego fana Dżemu - Bartek pozdrawiam serdecznie :)
3. Zastosowałam tu dwa kolory bejcy - czarna i bordowa - pierwszy raz przełamałam się, aby cieniować bejcą (co wcale nie było trudne!) i efekt bardzo mi się spodobał. Niestety zdjęcia z braku dobrego światła nie do końca oddają prawdziwe kolory, ale odcienie trochę widać :)

Nieskromnie dodam, że jestem z niej bardzo zadowolona i zaliczam ją do moich ulubionych:)


 










31 komentarzy:

  1. Też uwielbiam Ryśka!
    Skrzyneczka jest... oszałamiająca!
    Już naprawdę nie wiem, co powiedzieć!
    Powinnaś zacząć działać zawodowo w dekupażu :)) Niewątpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i się dziwię, że to jedna z ulubionych. Bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! też jestem fanką - trochę też z powodu patriotyzmu lokalnego czy jakoś tak ;)

    jest cudowna - wyjątkowa! słusznie jest ulubioną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow...how beautiful work!!!
    Kisses and big regards dear frend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, Dżem z Ryśkiem zdecydowanie dawał radę... świetny pomysł, mistrzowskie wykonanie, bardzo inspirujące... Słowem rewelacja! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mimo młodego wieku, też kocham Dżem! Chociaż bez Ryśka, to nie to samo...
    Szkatułka bardzo nowatorska, pod względem motywu, dlatego bardzo mi się podoba! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beret z głowy...pięknie to wszystko wymyśliłaś,skomponowałas i wykonałaś! Brawka! Ja Cię znowu do "miszczycy "miesiąca muszę zgłosić..

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! szczerze powiem, że praca robi wrażenie! jakoś nie wyobrażam sobie cieniowania bejcą, Tobie wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Galaxia - dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba!
    Magda - :)))))))) Buziol wielki :*
    Kejti - dziękuję, to cieniowanie naprawdę nie jest trudne - pędzelkiem nakładam bejce i rozmazuję mokrą gąbką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego prezentu można tylko pozazdrościć.Pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. możesz być z niej bardzo dumna! rewelacja! i mówię tu również jako fanka Rycha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest piękna - niesamowicie klimatyczna. Aż usłyszałam Ryśka w głowie - CUDEŃKO

    OdpowiedzUsuń
  14. O! kurde! ale wymowna! taka prosta, a taka wymowna! A to najbardziej zrozumie ten, co to Ryska...


    Kurde! ide sobie normalnie wlaczyc jakies "chwile"!
    Nie wstane jutro, ale przeciez... "w zyciu piekne sa tylko..." ;)
    Siostra

    OdpowiedzUsuń
  15. O widzę, że fanek Ryska to tu więcej:))) Dziękuję!

    Siostro - jak nie wstaniesz, to się wyśpisz przynajmniej:) zawsze jakis plus:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. hm hm no cudo cudo wyszło!!!!naprawdę świetnie wygląda skrzyneczka...no i najważniejszy motyw RYSIEK i już nic nie trzeba mówić...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo Ryśki to fajne chłopaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super pomysł na prezent dla prawdziwego FANA. Ja też uwielbiam Ryśka a po oglądnięci filmu o jego życiu i twórczości polubiłam go jeszcze bardziej. Dużo pracy ale efekt świetny. Podziwiam Cię.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny efekt cieniowania - dostajesz ode mnie 6+ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Wam bardzo! :*
    Jestem z niej bardzo zadowolona i cieszę się, że i Wam się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skrzyneczka cudowna tak jak chwile.
    Skąd miałaś taki motyw?

    OdpowiedzUsuń
  22. Evulsianka - motyw znaleziony w necie i wydrukowany:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na początek chciałyśmy podziękować za odwiedziny na naszym blogu i miłe słowa.
    Skrzyneczka... Boska :D Ja również bardzo lubie Ryśka, a jego zdjęcie, rewelacja :)
    Wykonanie bardzo dokładne, cieniowanie... Qrcze, co tu więcej pisać... Baaaardzo nam (mi i mojej mamie) się podoba :)
    Będziemy tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiamy!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. skrzyneczka wyszła ci świetnie, bardzo dobre cieniowania, też jestem fanka Dzemu..
    Pozdrawiam, Bajka

    OdpowiedzUsuń
  25. Alicja- na czym najlepiej drukować motywy? na jakim rodzaju papieru? Jestem nowicjuszką i jeszcze niewiele wiem więc proszę o radę :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Łał! Boska skrzyneczka!
    A ja - kolejna wieloletnia fanka Dżemu do kolekcji:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Normalnie, klękajcie narody, nic więcej nie napiszę, bo wszystko będzie za mało.

    OdpowiedzUsuń
  28. prześwietna :D
    uwielbiam Dżem ;)

    zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*