2 stycznia 2011

Karciarka

Witam w Nowym Roku!
Początek roku miałam udany i bardzo pozytywny! 
Zrobiłam trochę podsumowań, trochę postanowień, trochę planów (np wakacyjne już są!) - wierzę, że będzie dobry i szczęśliwy, czego i Wam bardzo życzę :*

***

Na prezent gwiazdkowy (dla teścia) zrobiłam pudełko na karty, zwane karciarką :))) Motyw znalazła mi koleżanka z forum - Lara dziękuję bardzo! - wydrukowałam i nalepiałam "na żelazko".
I znów użyłam mojej ulubionej czerwonej bejcy! Boki, aby połączyć z motywem, podmalowałam czarnym barwnikiem. W środku ulubione kropki :))))










16 komentarzy:

  1. Prześliczne pudełeczko! Życzę aby wszystkie postanowienia i marzenia się spełniły!Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko na karty. Teściu musi być zachwycony takim pięknym prezentem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chwaliłam na forum,ale jak coś dobrego,nie zaszkodzi pochwalić znowu:) Suuuper dobrany motyw i wykonanie.Od razu wiadomo,do czego pudełko przeznaczone.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne pudełeczko ! a stareńkie , że hoho !!
    Pozdrawiam w Nowym Roku, Bajka

    OdpowiedzUsuń
  5. Lara to potrafi wyszukać świetne motywy. Ale wykonanie to już Twoja zasługa:) piękne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna karciarka...
    sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chwaliłam już na forum, ale pochwalę raz jeszcze,
    śliczna!!!!!!!! świetnie dobrane kolory i motyw. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie się doczekałam Twojej karcianki, pięknie wyszła! Wszystkego dobrego w Nowym Roku, żeby wszystkie plany i marzenia się spełniły. pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Super karciarka. Bardzo, bardzo podoba mi się motyw. Jest taki "w moim" stylu. A wykonanie pierwsza klasa. Wspaniale!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tus trabajos estan muy lindos, te felicito.
    Saludos desde Colombia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały motyw! Taki nieoklepany!
    Super wykonanie!Piękny nietuzinkowy prezent!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karciarka! Zreszta bardzo lubię takie motywy!!!!!
    Dziękuję za życzenia- ja również przesyłam spóźnione, ale niestety choroby nas dopadły od początku roku. Życzę aby ten 2011 był dużo lepszy od poprzedniego, aby rodziły się nowe pomysły i tak generalnie zdrowia, szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*