8 grudnia 2010

Prezenty dostaję:)

Jakiś czas temu zostałam bardzo mile wyróżniona przez Galaxie w jej rocznicowej zabawie. I wczoraj dotarła do mnie przesyłka: serwetki (które zostaną w należyty sposób wykorzystane) i cudna, ręcznie robiona kartka z życzeniami! Jest piękna, a to, że została zrobiona specjalnie dla mnie, jest bardzo miłym i ciepłym akcentem tej zimowej jesieni:))))
A tak jeszcze dodam, że poznałyśmy się dawno jeszcze na Picasie, później spotkałyśmy się na pewnym wspaniałym forum i teraz tu, na naszych blogach...:))))))

Moniko bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję :*






5 komentarzy:

  1. Lubię obdarowywać prezentami :))
    Na kartce, jest mój pierwszy pokolorowany stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wspaniała. Bardzo mi się podoba. Ma talent Galaxia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty otrzymałaś:)Karteczka śliczna:))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prezencików :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*