7 grudnia 2010

I wszystko jasne:))))))

Przepraszam Was bardzo, że losowanie się opóźniło, ale rozłożyła mnie choroba. Myślałam, że wykuruję się sama - niestety skończyło się wczoraj na wizycie u lekarza i antybiotykach.
Ale dziś już się poprawiam:))))
Dziękuję Wam bardzo za tak liczny udział w zabawie - a bardzo serdecznie dziękuje tym, którzy zostali ze mną na dłużej :) Aby nie przeciągać, spośród wszystkich poprawnych (bo są tam i moje i niektóre całkiem o czymś innym :) komentarzy,  główną nagrodę wylosowała:


a mix serwetek trafi do:


Zajrzyjcie koniecznie na ich blogi - piękne rzeczy robią! A dziewczyny proszę o podanie adresów na maila: abodylska@gmail.com




Gratuluję i jeszcze raz wszystkim dziękuję :*




8 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzców =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mam szczęście:-))))))) Huraaaaa!!!!!!! Ale się cieszę .Bardzo ale to bardzo dziękuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. поздравляем победителей!!!Спасибо хозяйке за игру.
    Gratulacje dla zwycięzców! Dziękuję pani za grę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kisses and regards:)
    Zondra Art

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak ja się cieszę! Pierwszy raz coś wygrałam! Kochana,kochana Ala! huraaa! cieszę się jak wiewiór z orzeszka;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się z Waszej radości! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ala..doszły! doszy! już mam serwetki.Kochana jesteś,że dorzuciłaś więcej:* Piękne są-już mnie łapy swędzą,żeby użyć:)Dziękuję pięknie*:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*