27 grudnia 2010

Anielski klucznik... jeszcze jeden :)

Po trzydniowym obżarstwie i błogim lenistwie czas wrócić do rzeczywistości - a że przez ten czas byłam odcięta od netu, dziś nadrabiam zaległości blogowo-forumowe. Mam też kilka prac do pokazania, więc zaczynam od klucznika.
Poprzedni tak się spodobał, że dostałam zamówienie na następny. Nie byłabym jednak sobą, gdybym czegoś nie zmieniła :))) Zresztą trudno zrobić dwie identyczne rzeczy. Tu trochę inaczej cieniowałam i zamiast szablonu - motyw z serwetki.
Szafka także się spodobała, a że miała być na prezent gwiazdkowy, to mam nadzieję, że obdarowana osoba też jest zadowolona :)




22 komentarze:

  1. Beautiful work!!!
    Kisses, Zondra Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny.
    Kocham te aniołki... Chyba mój ulubiony motyw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem te anioły jeszcze bardziej znudzone!;)Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioły są śliczne! uwielbiam je!
    taki klucznik mi się marzy...
    może i ja sie takiego doczekam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że nie da się zrobić dwóch takich samych rzeczy, zresztą po co, tracą wtedy na oryginalności a tak detale zmieniłaś i już inaczej a równie pięknie :) jaki to kolor bejcy? (pytam bo uwielbiam bejce a takiej nie mam:))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki ogromne!! (Ala nawet Tobie:)))))

    Bulma - tu akurat zmieszałam dwa kolory:) Pierwsza warstwa to orzech ciemny, a na to położyłam orzech jasny (ma taki delikatny pomarańczowo-żółty odcień) i wyszedł fajny ,ciepły kolorek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna szafeczka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się klucznik podoba! ja na pewno byłabym zadowolona z takiego prezentu, tym bardziej, że wykonany i wykonczony jest cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicjo wpadla ponownie na Twojego bloga i zastanawialam sie dlaczego przegapilam tyle postow i pieknych cud, ktore stworzylas? Okazalo sie, ze jakos cie nie sledzilam. No ale juz wykonalam odpowiednie manewry i bede tutaj czesciej bywala!
    Wesolych swiatecznych dni!
    Sciskam
    xxx kasik
    www.studio-conestoga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach kolejne piękne cudo!Podziwaiam całym sercem.Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja podpisuje się pod tymi ochami i achami . Cuda się tutaj u Ciebie dzieją , co zajrzę to jestem oczarowana. Pozdrawiam no i zapraszam do mnie www.wariacjejjagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No i co ja mam powiedzieć?! Piękne to jest!Te cieniowanie i w ogóle dokładne wykonanie... Alicjo, zrób dla nas warsztaty!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wy to potraficie pisać komplementy!:)))) Dziękuję :*

    Aniu, gdybyś bliżej mieszkała, to z przyjemnością bym z Tobą podekupażowała!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Alutka..Ty nas samymi aniołkami nie "zapchasz" (po świętach czuję się tak maksymalnie napchana,że już nic nie zmieszczę).Mimo,że ponownie wyszły Ci cudne,ja czekam na dalszą część Twojej działalności.
    A tak poza tym,jak tak można nie pisnąć ani słówka od 10 grudnia! ,że mnie nominowałaś ,hę?Kochana jesteś anielsko jak te Twoje zamyślone aniołki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Magda - no wiesz, myślałam, że już daaaaawno zauważyłaś, że Cię nominowałam - bo i co mi innego pozostało, jak praca fantastyczna!
    No ale widzę, że odwdzięczyłaś mi się tym samym! Wariatka!:))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wariatka,bo na to sama wcześniej nie wpadłam...Ale teraz nic,tylko wybierać co miesiąc,co najlepsze;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Olá Alicja,
    Vim agradecer e retribuir o carinho da visita e comentário e te desejar e aos teus familiares um ANO NOVO repleto de LUZ, PAZ, SAÚDE, FELICIDADES E MUITO SUCESSO.
    FELIZ E ABENÇOADO ANO NOVO!
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice Alicja

    I wish you a fantastic new year...

    greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Alicjo. Ja tak właśnie robie, zaglądam do innych bardzo często. Piszę komentarzyki, bo jestem pod wielkim wrarzeniem Waszych talentów... Twoich też :) Nie wiem już sama co jest przyczyną tych moich odczuć. Mam nadzieję, że to się zmieni. Oby :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*