30 listopada 2010

Prywata kolczykowa z zimą w tle:)

Termometr pokazuje właśnie -7 stopni, wszystko zasypane jest śniegiem. Przyszła zima. Mroźna. A ma być jeszcze gorzej ;) Siedzę z kubkiem pysznej herbaty (pomarańczowa z cynamonem) i z bardzo bolącym gardłem. Czuję, że to początek okropnego przeziębienia...

Postanowiłam dziś wykorzystać blog do celów prywatnych. Choć chyba cały czas go tak wykorzystuję :)))) ale dziś prywata rodzinna będzie!
Maja ostatnio intensywnie produkuje kolczyki. Wręcz już hurtowo prawie :) Idzie jej to całkiem nieźle - ma już nawet nabywców :)

Trochę rodzinnej reklamy (a całość na Picasie ):





I trochę zimy - zdjęcia zrobione na mojej prowincji w niedzielę, czyli jeszcze w samym początkowym okresie:






Przypominam, że cały czas trwa Candy mikołajkowe !
Zapraszam!





15 komentarzy:

  1. Beautiful works dear Alicja!!!
    Regards and kisses, Zondra Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Superanckie te kolczyki!Powiem więcej-najlepsze "produkty" na tym blogu:)))))Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Utalentowana córka. Ja kolczykoholiczka chętnie powiesiłabym niektóre z nich na własnych uszach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne , oryginalne i w ogóle co tu dużo mówić jestem zauroczona. Zapraszam do mnie oczywiście POZDRAWIAM www.wariacjejjagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosos trabajos y bonitas fotografias.
    Un beso Ali y abrigate.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alka! wow! ale produuukcja! niessssamowite!

    a i zima jaka! no normalnie prawdziwie zimowa zima! :D

    Sis

    OdpowiedzUsuń
  7. No ładnie-cała rodzinka widzę "manualna":) A Maja to kto? Śnieżek na Twoich fotkach wygląda tak jakoś sympatyczniej i cieplej niż u mnie;p Ty pij te pyszne herbatki i się chorobie nie dawaj! Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny! Maja bardzo ucieszona z takich komentarzy - przesyła wszystkim buziaki:)))

    Hot-shop - Maja to moja 10-letnia córka:) Śnieżek już dziś nie taki sympatyczny - zamieć śnieżna za oknem i -11 stopni! Jak na razie choroba wygrywa - ledwo mówię, ale się nie daję:) Dzięki!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolekcja:)Urocze są:)
    Ciepło pozdrawiam i życzę dużo zdróweczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo! Przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. predivne fotografije:)).....kao iz bajke:))...
    pozdrav iz hrvatske:))....
    M....

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogratuluj Mai. Kolczyki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne:)
    I widzę że moje zdjecia też się znalazły:D

    Nicole:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sini - dziękuję - Maja przesyła buziaki :*
    Nicole - :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello Alicja

    Your blog is very nice... i like this pictures.

    greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*