5 listopada 2010

Anielski klucznik

Będę się chwaliła! A co! Czasami można się trochę dowartościować:))))
Miałam zrobić bejcowany klucznik w aniołki (w te konkretne - zostały wcześniej wybrane) - reszta należała do mnie. Pobejcowałam, pomalowałam, pocieniowałam, zastosowałam szablon, później lakierownie, szlifowanie, lakierowanie (i tak naście razy) i o to efekt:






Mi spodobał się bardzo, tym bardziej, że szablon stosowałam pierwszy raz (następne wzory właśnie zamówiłam:) i jestem zachwycona tą techniką.
Zastanawiałam się tylko, co "klientka" na to powie. Bo moja wizja mogła być odmienna od jej...
Była zachwycona! I powychwalała mnie ogromnie:) Bardzo cieszą takie słowa i z tym większą przyjemnością zabiorę się do następnego zamówienia (dla tej samej osoby), które będzie nie lada wyzwaniem - skrzynka na wino ze zdjęciem - ale o tym później....

***

Dziękuję wszystkim, którzy zaglądają, oglądają i komentują mego bloga:)
Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę...


13 komentarzy:

  1. Beautiful work!!!
    I lake it!

    Big kisses and nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet Anioł się zastanawia czy mu się podoba to na czym go umieściłaś:)))Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie Ala! On się zastanawia, co nowego wymyślisz w komentarzach....:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. niewypowiedziane jest jak bardzo nie lubię tych aniołków, ale również niewypowiedziane jest to jak wspaniale zakryłaś ich moje nielubienie- klucznik wspaniały, szablony idealnie pasują, naprawdę mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny klucznik- taki anielski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałczyk - no to prawdziwy komplement! Dzięki:)
    Latifa - dzięki za odwiedziny :*
    Peninia - anielska, anielska! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No klucznik wyszedł bardzo ładnie, szablony super wpasowane, ładnie podcieniowany i tylko może ja osobiście zrezygnowałabym z aniołka w górnej części klucznika :) ale i tak jest super, no i najważniejsze, że podobał się klientce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kejti - cieszę się, ze wpadłaś do mnie i dzięki za opinię :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny klucznik :) ja jeszcze nie używałam nigdy bejcy, muszę w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Scotta - koniecznie! Ja uwielbiam bejce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam aniołki, więc nic dziwnego, że wszystkie Twoje Anielske cuda mi się podobają. Ten klucznik jest moim ulubionym. Piękne kolorki dobrałaś i ten szablon jest tutaj także na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*