27 października 2010

Dziecięce nowości c.d.

Skarbonki były pierwsze jeśli chodzi o dziecięce motywy, które ostatnio zrobiłam. Później było jeszcze biedronkowe pudełko i tabliczka z imieniem.
Tabliczka, to moja pierwsza rzecz zrobiona na eksport:)))) Poleciała za morze, do małej dziewczynki o pięknie brzmiącym imieniu Allison.
A w warsztacie (może kiedyś go pokażę ;) wykańczam jeszcze klucznik, kolczyki, słoiki na kawę i herbatę. W kolejce czekają zawieszki świąteczne i pudełko na moje kolczyki, które chyba nigdy nie doczeka się skończenia :)





Tło tabliczki jest pokropkowane na niebiesko, ale bardzo delikatnie i praktycznie na zdjeciu tego nie widać.

7 komentarzy:

  1. Och jakie fajne i piękne te tabliczki!Wspaniale się prezentują ;)
    Ślicznie dziękuję za odwiedziny na blogu,miło na serduchu!
    Życzę miłego i pogodnego weekendu.Przesyłam moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie kolorowe i optymistyczne są te prace :) ja mam zawsze problem, aby pogodzić swoje gusta z potrzebami dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne biedroneczki ;-) takie dziewczęce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te dziecięce drobiazgi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za udział w moim Świątecznym candy!Życzę powodzenia w losowaniu:)
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedronki są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*