19 października 2010

Deco-Kolczyki

Te zostały zrobione jakiś czas temu. Następne czekają w kolejce. I zapewne jeszcze trochę poczekają, bo mam sporo innych rzeczy do zrobienia. Właśnie wykańczam: 3 skarbonki, słoik, 2 butelki, szafkę na klucze, tabliczkę z imieniem, pudełko na kredki, pojemnik na długopisy... A powoli dochodzą do mnie zmówienia świąteczne! Na nudę nie mogę narzekać :)
Moje kolczyki czekają też na nową skrzyneczkę - zaczęta leży i nie mogę jej skończyć. Z dwóch powodów: nie mam na nią pomysłu i (jak to już wcześniej bywało) dla siebie nie mam kiedy dekupażować :)










11 komentarzy:

  1. Ty okrutna, jak możesz mi kolczykowej maniaczce takie urocze kolczyki pokazywać?! :P W każdym razie strasznie mi się podobają. A w szczególności numerki 1 3 i 4. Tak swoją drogą to przypomina mi o tym że muszę sobie nowy kuferek sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Shiniju, to jesteśmy dwie!:) Ja też uwielbiam kolczyki - zresztą to jedyna biżuteria (oprócz obrączki i 2 pierścionków) którą noszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicjo, kolczyki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna kolczyki a te z panterką...urocze!
    Dziękuję ślicznie za odwiedzinki na blogu i życzę pięknych chwil! Ciepło pozdrawiam i ślę buziaki!
    Peninia

    OdpowiedzUsuń
  5. Sini,dziękuję! Bardzo się cieszę, że tu zajrzałaś:)
    Peninia, dzięki i trzymam kciuki za poprawę nastroju :*

    OdpowiedzUsuń
  6. divni radovi,preljepi su..srdacan pozdrav!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful works, i lake it!!!
    Big kisses from Croatia.

    Happy and nice weekend.
    Zondra Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej podobają się te pierwsze. Uwielbiam czarno-białe wzory kwiatowe. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Evalill - dziękuję bardzo! Całkiem inne są od Twoich wyrobów, więc tym bardziej się cieszę, że Ci się podobają:) Te biało-czarne, to moje ulubione:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudenka te kolczyki!
    Dziekuje za przemile slowa i zyczenia
    pozdrawiam Cie goraco...
    Xxx kasia
    P.S. Wroclaw to moje miasto rodzinne i ukochane!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasik pozdrawiam Cię także ciepło:) Świat jest mały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*