1 września 2010

10 rzeczy które lubię....

Shinju zaprosiła mnie dziś do blogowej zabawy. Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie i wyróżnienie w swoim rankingu - sprawiłaś mi ogromną radość!

Zasady zabawy są proste:

  • Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
  • Wymień 10 rzeczy, które lubisz
  • Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem


10 rzeczy które lubię... hmmmm... a więc:

  1. Lubię spędzać czas z moją rodziną,
  2. Lubię, ba! uwielbiam truskawki,
  3. Lubię kolczyki - posiadam ich ok 40 par i ciągle mam niedosyt,
  4. Lubię wakacje z Izą i Maćkiem - tylko oni potrafią wytrzymać z nami dłużej niż 3 dni:))))
  5. Lubię smak i zapach świeżego chleba,
  6. Lubię piec chleby:)
  7. Lubię zamki i stare budowle - mogłabym godzinami je zwiedzać,
  8. Lubię decoupage - pozwala mi się zrelaksować, a przy okazji daję radochę i wielką satysfakcje,
  9. Lubię słońce i ciepło,
  10. Lubię zaszyć się pod kocem z dobrą książką i kubkiem herbaty,
  11. Ups.... miało być 10, więc kończę:)


Do zabawy zapraszam:

  1. Ivonnę z Niecodziennego zakątku - blog o tym, że biologia wcale nie musi być nudna:)
  2. Inkę z Inka z Klonowej - piękne, papierowe i decupagowe rzeczy,
  3. Anię z ...jeszcze więcej czeka gdzieś... - blog pokazujący, że z kawałka materiału można stworzyć cuda,
  4. Mollik z Mollik system  - cudny scrapbooking,
  5. As z Askowej odskoczni - blog o pięknych rzeczach z decu i nie tylko,
  6. Kejt z Decoupage Made by Kejt - pomysłowy decoupage, piękne wykonanie,
  7. Evalill z Filigrace - cudna, ręcznie wykonana biżuteria
  8. Monsai z Kuchni Monsai  - kulinarny, smaczny blog i wielkie serce prowadzącej,
  9. Marghe z Misz Masz- fantastyczne, smakowite zdjęcia, pyszne przepisy,
  10. Galaxię DecuFantazje Galaxii - wspaniały, inspirujący blog o decu.

10 komentarzy:

  1. fajne rzeczy lubisz :) dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo :o) I rzeczywiście już ktoś Cie ubiegł ;o) Mimo wszystko bardzo mi miło :o) Pozdrawiam :o)
    Monsai

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm...zapach świeżo upieczonego chleba...rozmarzyłam się :)
    Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przywitanie i zaproszenie do zabawy! :* Chyba ciężko będzie wybrać aż 10 blogów, które jeszcze nie dostały takiego zaproszenia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się naszukałam, a i tak trafiłam z zapraszeniami do tych co już się bawili:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, wiem- to 11. to miało być o mnie oczywiście!;) Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co! Swoje własne, osobiste "mniemanie" to Ty masz wysokie :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż poczułam zapach tego chleba :)
    Ja też dziękuję za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  9. również dziękuję za zaproszenie do zabawy :) nie wiem czy znajdę 10 osób, które mogę zaprosić do zabawy, ale z pewnością napiszę co lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no to ja też -już chyba wiem co najbardziej lubię !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*