26 sierpnia 2010

Witam serdecznie:)

Już spory czas temu stworzyłam tego bloga i... zostawiłam go, nic nie pisząc, cały czas zastanawiając się czy w ogóle jest mi potrzebny i jak go rozgryź technicznie (to chyba w największym stopniu stanowiło problem :)
Jednak chyba dojrzałam ostatnio do tego, aby uzewnętrznić się choć trochę, ale raczej poprzez rzeczy, które tworzę metodą decoupage (od strony technicznej też oswoiłam blogowanie :).
Wiem, że jeszcze daleko mi do doskonałości w tej sztuce, ale cały czas pilnie się uczę, poszukując nowych pomysłów i inspiracji.
Będzie też trochę tu o mnie samej, o rzeczach i ludziach mnie otaczających...


Miłego oglądania i czytania :)

4 komentarze:

  1. Witaj Alicjanko :o) Miło, że będę mogła oglądać na bieżąco Twoje prace :o) Ja niestety czasu teraz na to nie mam, ale może kiedyś usmiechnę się do Ciebie z prośba wykonania czego, np dla Misi :o) Jeśli oczywiście będziesz miała chęć i czas :o)
    Ściskam cieplutko :o)
    Monsai

    OdpowiedzUsuń
  2. Mon, chęci są zawsze, a i czas się znajdzie:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaj się, pozazdrościłaś popularności Palikotowi i Senyszyn. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz, gdzie mi tam do nich! Ale staram się:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :*